Vraagje aan mensen met een Atec trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:11

Zitten er bovenaan die spijlen bouten? Dan zijn die waarschijnlijk aan het roesten. Bij een trailer van anderhalf jaar oud lijkt me dat een klusje voor de dealer, dat mag echt nog niet. Zoiets hoort RVS te zijn lijkt mij. Slordig hoor!

Roestvlekken laten zich nog wel eens verwijderen met azijn of citroensap.
Laatst bijgewerkt door Margreet op 16-06-04 18:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:15

Zou ik echt doen hoor, dit is niet netjes! Als de wanden van je trailer gaan inwateren doordat de bouten rot zijn, dan ben je nog veel verder van huis.
En dat ijzer is ook nog eens niet netjes afgewerkt?! Tjee... Scheve mond

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:22

Er bestaat speciale weervlekken reiniger. Ze verkopen het nog wel eens in watersportzaken, in bouwmarkten wellicht ook, maar misschien gaat het met dat spul voor tuinstoelen ook wel, gewoon even op een onopvallend plekje proberen.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:28

Weet je wat dan ook handig is? Naar zo'n doe-het-zelf car-wash rijden, kun je 'm heel makkelijk onder handen nemen. Niet de hoge druk op je gietvloer zetten!
Ik weet niet of er polyester werk aan je trailer zit? Dat kun je weer heel mooi krijgen met spul van "Seapower", ook van de watersportzaak. Wordt het vuil- en waterafstotend van en mooi glanzend. Het reinigt ook, maar of het ook die weervlekken eraf krijgt weet ik niet.
Misschien is het wel iets voor die roestvlekken

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:30

Als ze er goede kwaliteit RVS bouten in zetten en de boel netjes en niet te zuinig af kitten in principe niet.
Laatst bijgewerkt door Margreet op 16-06-04 18:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 18:32

Dat is het mooie van die "seapower" spullen, dat is speciaal voor polyester. Eigenlijk voor boten bestemd, maar op het polyester van trailers gaat het ook erg goed. Watersport is wat dat betreft wel vergelijkbaar met paardensport: het is niet goedkoop! Scheve mond

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Isab123, monsera, SentiBot, wendyh en 38 bezoekers