Toch starten?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Toch starten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 15:53

16 maart is er een wedstrijd in een nabij gelegen (lees: overkant van de weg) manege. Nou vroeg de eigenaresse van Leonardo of ik hem wilde starten, zij start hem ook, maar of ikd at ook wilde.... opzich best grappig, want het is niet zo'n super verschijning, het is een paard waar je je eigenlijk neit zo heel erg graag mee pronkt! Maar ik heb geen startkaart dus die zou ik aan moeten vragen, maar ik wil Leo eerst lekker laten lopen en rond laten lopen zonder de slof voordat ik aan een wedstrijd begin (als ik dat nog doe)! Ik wil eigenlijk wel starten, maar dan ook maar 1 wedstrijd om te kijken hoe hij loopt! Maar als je een startkaart aanvraagt moet je meerdere wedstrijden rijden en dan is het weer zo zonde van het geld!

Wat denken jullie moet ik hem toch starten en dus ook een startkaart aanvragen? Of toch maar wachten tot hij goed loopt?
Aan de ene kant wil ik heel graag starten, maar aan de andere kant niet met Leo, dat zie ik niet zitten, maar het is toch wel leuk om een x uit te proberen!

Help me!!! Haha! Ik hoop dat jullie het nog snappen!!!!
Wat zouden jullie doen?

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 16:11

Is het een landelijke wedstrijd of een onderlinge ?? Voor een onderlinge hoef je namelijk geen startkaart aan te vragen (scheelt weer geld).

Ik zou eerst even kijken of je ergens een niet landelijke wedstrijd kan rijden om dan te kijken of je er klaar voor bent. Maar als je nu al twijfelt zou ik GEEN startkaart aanvragen dat is zonde van je geld.

Succes ermee Lovers .

evelien

Berichten: 360
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 16:15

Zolang je twijfelt of je wel wil starten moet je het gewoon niet doen.
Gewoon eerlijk tegen de eigenaresse zeggen.

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-02 16:29

ik heb het ook gezegd tegen de eigenaresse, en ze vind het ook niet erg, maar het kriebelt bij mij wel.... Haha! Het is altijd mijn wens geweest om te starten met een LEUK paard en Leo is in dat opzicht niet leuk! Maar ja.....

Het is een landeljike wedstrijd want je meot er eecht een startkaart voor hebben dat heb ik al nagevraagd! Dan moet ik idd maar opzoek naar ene niet-landelijke wedstrijd als ik het toch wil proberen!

evelien

Berichten: 360
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 16:53

Esmee schreef:
Het is altijd mijn wens geweest om te starten met een LEUK paard en Leo is in dat opzicht niet leuk! Maar ja.....


Ik begrijp dat het kriebelt maar zoals je zelf aangeeft vindt je dit paard niet leuk.
Gewoon wachten met startkaart aanvragen totdat het LEUKE paard wel langskomt.

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 17:10

Als het een landelijke wedstrijd is, en je een startkaart moet aanvragen, is het zonde van je geld als je er maar 1x op wilt starten. Maar volgens mij is het niet verplicht om ook daadwerkelijk wedstrijden te rijden als je een startkaart hebt hoor! Je kunt er ook gewoon 1 wedstrijd mee doen.. en that's it!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-02 17:41

Ik denk dat je nu ook een beetje laat bent met een startkaart aanvragen. Ik wacht nl. ook al meer dan een maand.