Wintec Pro dressuur : ervaringen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BelleFleur

Berichten: 1854
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Belgiƫ

Wintec Pro dressuur : ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 18:03

Hallo iedereen,

omdat ik zelf momenteel geen paard heb en niet zo intensief rijd, maar toch met redelijk goede paarden rijd en niet steeds met het zadel van de eigenaar zou willen rijden, zou ik me graag zelf een zadel aanschaffen.

Mijn voorkeur (zonder ermee gereden te hebben) gaat momenteel uit naar een Wintec Pro (dus niet de 500 en ook niet de hele dure Isabell Werth versie). Makkelijk in onderhoud, en met mijn Wintec VZH van vroeger ben ik ook altijd heel tevreden geweest.
Nu ja, moest ik echt kunnen kiezen, dan ging ik voor een Passier Grand Gilbert, maar ik zou het zonde vinden zo'n klassezadel te hebben om er dan maar zelden mee te rijden, terwijl het lange stilliggen toch ook niet goed kan zijn voor het leer.

Graag had ik geweten wat jullie ervaringen hiermee zijn, niet zozeer op gebied van materiaal (ik heb al een Wintec gehad), maar wel op vlak van zit, steun en dergelijke...

't Zou heel fijn zijn moesten er mensen zijn die hun ervaringen met me willen delen !!!

Alvast bedankt, en ik kijk vol spanning uit naar jullie reacties...

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 20:08

Heb er een keer op gereden, ik vond het een diepe zit. Ik zat wel stevig in het zadel. Vond het een fijn zadel maar goed heb er maar een keer opgereden.

BelleFleur

Berichten: 1854
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-04 20:10

Toch al heel erg bedankt voor deze reactie...

Any more?

Concorde

Berichten: 6692
Geregistreerd: 14-08-01
Woonplaats: Klein dorpje in Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-04 20:59

Ik heb het oude model wintec pro (ook dressuur) en ik ben er super tevreden over! Er zit in de mijne nog geen verwisselbare boom, maar hij past toch op veel paarden en zit prima. Bovendien heeft ie me (2e hands) 115 euro gekost