Wordt jullie paard pittig van op de wei staan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Maybe

Berichten: 276
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Veen

Wordt jullie paard pittig van op de wei staan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 09:23

Hoi Bokkers,
Na het lezen van het topic hard galopperen ben ik nieuwsgierig geworden naar wat jullie paarden doen als ze op de wei hebben gestaan.

Mijn verzorgpaard Maybe wordt extra pittig als ze op de wei heeft gestaan. Een halve dag, 24 uur of een paar uur dat maakt voor haar niet veel uit. Het is dan net alsof ik op een tikkende tijdbom zit als ik ga rijden zoveel energie krijgt zij daarvan. Sommige paarden gaan lekker rennen en uitkuren in de wei maar Maybe eet dus alleen maar! Schijnheilig


Maybe

Berichten: 276
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Veen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-04 14:43

Ik vind het heel leuk om te horen dat de paarden er zo verschillend op reageren!
Maybe wordt naast de weidegang niet bijgevoerd... Het is wel zo dat het een alleseter is, heggen, bomen, bloemen, stro het maakt haar allemaal niets uit. Ze eet alles wat ze tegenkomt.
Het zit niet echt in haar karakter om uit zichzelf zich uit te gaan kuren als ze buiten staat. Het lijkt er bijna op dat ze het leuk vind om dat samen met mij te doen als ik er dus op zit Lachen Dan kuren we even samen en dan gaan we lekker werken en doet ze erg haar best.
Ze staat samen met Prins in de wei en die kuurt zich dus wel vanzelf uit in de wei en die loopt te crossen enz. Tong uitsteken Hij is alleen nog niet onder het zadel dus ik weet nog niet wat het effect bij hem is. Maybe doet niet met hem mee.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: OmgiliBot en 2 bezoekers