Homeopathie bij dieren.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Homeopathie bij paarden ( en ander dieren) ja of nee

Homeopaat waarom niet
14 (100%)

Totaal aantal stemmen: 14


Quest

Berichten: 764
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: In Duitsland naast mijn paardjes

Homeopathie bij dieren.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-02-02 18:35



Hoi allemaal,

Ik ben me aan het orienteren voor een opleiding in de richting homeopathie voor dieren. Ik wil hier graag ook wat meer meegaan doen, advies geven, etc, maar ik heb het idee dat er nog al huiverig tegen over wordt gestaan.
Graag zou ik van jullie willen weten of jullie eerste keuze voor behandeling bij 'kleine'problemen, als huid, vertering, vacht, een homeopaat of een dierenarts is en waarm. Of als de behandeling bij de gewone dierenarts niet aanslaat jullie dan naar een homeopaat zouden gaan.

Jullie zouden me enorm helpen door meningen te geven!!!

Groetjes,

Esther Party!!



Quest

Berichten: 764
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: In Duitsland naast mijn paardjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-02 07:58

Ik zag later dan mijn keuzes wat verkeerd waren, maar ja, ik dacht toen laat maar. Ik zou zelf namelijk ook in bepaalde gevallen altijd eerst naar de DA gaan.
Ik ben niet van plan een kwakzalver te worden, heb al enkele opleidingen in de dierenwereld gedaan en zou heel graag naar Utrecht willen, maar ik zie mezelf niet nog 6 jaar zitten. De opleiding tot homeophaat is 4 jaar en je leert er alles van gedrag tot conctact tussen mens en ier.
Ik ben instaat om te zeggen laat de dierenarts maar komen, en kan dit meestal goed inschatten, maar soms moeten de klachten ( als hoesten bv) toch eerst toenemen in een bepaalde mate.
Zelf ga ik van de week ook eens contact opnemen met mijn eigen DA om het een en ander na te vragen.
maar tot zover....top dat jullie reageren, dit helpt mij namelijk weer een beetje bij het wikken en wegen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 bezoekers