kur op gigi d agostino l'amours toujours

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

kur op gigi d agostino l'amours toujours

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-02 11:47

Ik ga in juni/juli voor t eerst een kur op muziek rijden, voor een opendag van de manege waar ik rijd. Ik vind l'amours toujours een leuk nummer om te rijden of struggle for the pleasure van minimalistik.
maar omdat dit de eerste keer is zou ik graag wat tips van jullie horen of ervaringen tijdens de voorbereiding/training en het moment zelf.



Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-01-02 15:42

ja beetje perfect ritme voor een iets te snelle pony.. zoals die van mij dus vandaar.. Haha! heb m nu al lekker aan staan in de stal.. vinden ze gloof ik wel leuk! vanmiddag ga ik beginnen met oefenen.. (heb nog tot juli ong maar oefenen is een goede zaak, daar ben ik allang achter!)
Ik hou jullie op de hoogte!

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-02-02 21:52

Ik heb nog niet zo'n idee wat ik ga doen, maar l' amours toujours komt er zerker in voor! Ik denk dat ik een mix ga maken van verschillende nummers, gebruik ik die music maker toch nog ergens voor Haha!

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-02 20:34

nog nooit van magic music maker gehoord? is heel vaak op de reclame geweest. het is een programma waarmee je muziek kunt samenstellen en mixen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, gewoonmarie, lovelance, Sjors050 en 114 bezoekers