kiezen.. ???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

kiezen.. ???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-02 11:01

Afbeelding
Afbeelding

welke van deze 2 paarden hadden jullie gekozen,
die aan de lijn is net ingereden en word bijna 4, word tot nu toe alleen in het bos gereden, de andere is L dressuur en M startgerechtigd 7 jaar.

ze zijn bijna even duur dus dat maakt ook niks uit.
Of moet ik geen van deze 2 kiezen en door zoeken. (heb ze ook alleen nog maar op foto gezien)

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 11:08

Ga kijken! kiezen moet je sowieso niet van een foto. Dus gewoon bij allebei gaan kijken en als het niet klikt met een van de twee bij meer paarden gaan kijken.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 11:18

Ik zou ook gewoon gaan kijken. Misschien is het karakter wel helemaal niet wat je zoekt.
Om zo te zien vind ik de 2e leuker maar dat zegt natuurlijk niets.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 12:26

Oef.. zo op het eerste gezicht zeg ik het eerste paard, als ik het goed zie is die wat "steviger" Verward Thats more my kind of type *LOL* !
Maar da´s natuurlijk allemaal een kwestie van smaak Knipoog !
Ik zou ze eerst idd maar eens gaan bekijken, misschien is het twee keer niets??! (of twee keer "bingo", dan wordt het lastig }> !)

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 12:51

Moeilijk moeilijk, want ik heb ze geen van 2en in het echt gezien. MAar die eerste foto wekt heel sterk de indruk dat dat paard lekker kan bewegen. Afgaande op de karige informatie die ik heb ging ik voor de eerste. Kun je nog meer vertellen over de paarden?