meer afwisseling...ideeen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

meer afwisseling...ideeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 23:02

Ik wil het werken met mijn pony wat meer afwisselen. Ik rijd nu bijna elke dag en soms longeer ik, maar ik wil niet dat het te saai wordt voor haar. Dus ik heb ideen nodig voor het afwisselen...

-in de wei kan niet elke dag want die is vaak erg goor
-longeren gaat niet zo heel goed, dan rent ze zichzelf helemaal gek, dus dat is ook niet echt een optie
-losgooien gaat niet altijd want niet altijd is de binnenbak vrij of de buitenbak droog

Jaja er blijft dus maar weinig over Huilen maar oke misschien heeft iemand toch een origineel ideetje waar ik nog niet aan heb ged8

Zoja vertel het me!!! Knipoog

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 23:04

clickertraining? horsemanship? Pling

susie

Berichten: 398
Geregistreerd: 05-11-01
Woonplaats: Hengelo & Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 23:06

hmm ik weet niet hoe dat precies werkt, maar van wat ik erover hoor is het niet echt wat voor mij...maar ik zal er ff wat over gaan lezen misschien is dat tog wel wat...

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 00:57

Misschien is het wel wat voor je paard?? Ik zou het gewoon eens proberen...clickertraining is niet nodig, wel afwisseling...en natural horsemanship is natuurlijk altijd leuk!

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-02 08:03

Probeer eens een hindernis parcoursje op te bouwen met bv pionnetjes, balken, staanders, zeil op de grond, paraplu in de bak en zenz. Dus geen springparcours maken maar een behendigheids parcours, hoe dit eruit moet zien kun je zelf invullen.
Werkt altijd erg goed.
Viv