hoe zwaar kan een welsh van 1.25 dragen ??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LucyB

Berichten: 1015
Geregistreerd: 30-01-02
Woonplaats: Sint Jacobiparochie, Friesland

hoe zwaar kan een welsh van 1.25 dragen ??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 22:29

De b-welsh van mijn 6 jarige dochter is lastig en moet aangepakt worden, helaas is mijn dochter te klein Huilen Kan ik er voor 1 of 2 keer op om haar even aan te pakken of is dit heel erg slecht ?Ik ben heel groot en ongeveer 90 kilo Vork en ik vind mezelf veel te groot voor haar maar ik weet niemand anders die het voor me kan doen. Ik ben bang dat de pony doorzakt Verward Verward wat nu Verward

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 22:33

Ik denk dat 90 kg. op een welsh van 1.25 best groot/veel is, en aangezien de meeste welshjes heel rank gebouwd zijn lijkt het mij eerlijkgezegd geen goed idee.

Zijn er verder geen meisjes(jonges) die je kent die misschien zouden kunnen helpen? Als je hier op de manege komt zijn er massa's meisjes die je vast willen helpen!

Eilandje

Berichten: 2825
Geregistreerd: 05-01-02
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 22:37

Ik heb ook een tijdje een pony van die grootte gereden (wel een tamelijk stevig gebouwde). Navraag bij de dierenarts - want ik vond mezelf er ook wel wat te groot (lees: 1m62) & te zwaar (lees: 52 kg) voor) leerde ons dat het maximaal gewicht voor die pony een kg of 50 was... Dus ik vrees dat je misschien toch een beetje te zwaar zal zijn!