pony valt snel af

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
janee25
Berichten: 250
Geregistreerd: 27-10-03

pony valt snel af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 19:46

heey,

ik weet dat er al veel topics zijn gestart over het dikker maken van je pony, maar nou had ik toch nog 2 vraagjes.. kan je een scheutje zonnebloem olie door het paardenmeel doen? of moet het over kuilvoer?
en dan nog iets.. mijn pony staat thuis eigelijk zo alng mogelijk op de wei.. krijgt kuilgras/hooi en meetsal ook mais... dan word ze wel dik.. maar als je een dagje gaat rijden.. is ze meteen mager.. en als je een weekje (of zelf 2 dagen) weggaat (op kamp of degelijke) dan eet ze niet goed meer, heimwee denk ik... meetal kan ze dan wel op de wei.. daar eet ze nog het beste.... maat toch moet ze bijgevoerd worden.. ik ben nu paardenmeel aan het proberen.. hebben jullie nog tips? te veel brok mag ze niet hebben want dan word ze vliegensvlug Haha! .. maar ht gaat er dus om dat ze SNEL afvalt.. laat het horen als je ietsw weet!!


janee25
Berichten: 250
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 19:53

ja een dagje rijden.. dan bedoel ik wel dat ze hard moet werken.. 3 uur echt hard werken.. als ik hier thuis een uurtje rijd is dat niet zo hoor, en mager.. tja.. ehmm... niet dat ze omvalt ofzow.. maar vooral haar liezen intrekken... en na een paar dagen valt ze dan ook echt af.. (rond haar rug).. maar op kamp ofzow wil ze gewoon niet eten volgens mij :S tips????


janee25
Berichten: 250
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 20:07

ik denk eerlijk gezecht niet dat er iets met haar aan de hand is.. want dan zou ze toch altijd mager zijn... ze maakt zichzelf ook heel druk (als ze ergens anders is) .. ik denk eerder dat het daar aan ligt.. maar ik ga het eerst proberen met paardenmeel.. en zonnebloemolie mag dat nou door het paardenmeel heen?

janee25
Berichten: 250
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-04 21:46

zonnebloemolie?? raaktie dan niet aan de diaree??

janee25
Berichten: 250
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 19:05

ja idd... beetje spanning denkik.. heimwee Knipoog maar wat bedoelen jullie met het intrekken van de liezen? ik bedoel dat ze gewoon bij de liezen mager word zeg maar.. maar niet dat heel haar huid daar strak komt te staan

janee25
Berichten: 250
Geregistreerd: 27-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-06-04 19:20

ja dat bedoel ik ook... ik geloof niet dat mijn paardje een ziekte heeft Lachen.. en ik denk ook niet dat papa zomaar de dierenarts laat komen.. te duur Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Rijsa en 142 bezoekers