vriend te paard??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kimbaie

Berichten: 775
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

vriend te paard??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 16:27

Mijn vriend is bang voor paarden. Dat zegt hij althans.

Het lijkt mij wel een keer leuk om in de vakantie een keer een buitenridje te maken samen Lovers met hem!

Maar hoe krijg ik hem zo ver??? Verward

Groetjes Kim

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 16:29

Niet denk ik...misschien moet je hem eerst eens een paar keer meenemen naar paarden, of een proeflesje voor hem regelen...maar dwingen kan je hem niet natuurlijk.

Gek genoeg zijn veel jongens bang voor paarden...ik niet Haha!

puma

Berichten: 2275
Geregistreerd: 21-08-01
Woonplaats: Lobith

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 16:31

Nou Kim, je bent niet de enige met dit ´probleem´hoor. Mijn vriend zal ook nooit en te nimmer op een paard stappen. Hij vind het leuk voor mij, maar het interesseert hem dus echt helemaal niets.

Ik denk dat als jou vriend bang voor paarden is dat je het dan lekker zo moet laten. Als hij jou zou vragen om te bungeejumpen en je durft het niet, zou je het ook niet leuk vinden als hij er steeds over doorvraagt, toch?

Ieder zijn hobby he Knipoog

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 16:31

wat is bang??? durft hij een paard aan te raken, te aaien of dat al niet??? durft ie er bij in de buurt te komen?? als dat niet zo is zou t best kunnen dat ie bang is. en anders zou ie bang kunnen zijn om te rijden. gewoon een keer tegen m zeggen dat je het heeeeeel erg leuk zou vinden om met hem een rit te gaan maken, en kijken hoe hij dan reageert

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 16:37

Mijn man is wel-is-waar niet bang voor paarden, maar een ritje met mij maken??? No way *LOL* ! Hij heeft er geen probleem mee om ze van de wei naar de box te brengen, of op een mooie dag met de kinderen mee te wandelen, maar dat was het dan ook wel! Soms vind ik het wel eens jammer, maar aan de andere kant vind ik het ook wel lekker om alleen (of met m´n vriendinnen Knipoog ) naar de stal te gaan, da´s gewoon mijn bereik!

Kimbaie

Berichten: 775
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 16:38

hij durft in iedergeval ze wel aan te raken.
In iedergeval mijn verzorgpaardje wel, maar die is vrij klein!!

Ik heb het er nog niet veel met hem over gehad! Misschien een keer op vakantie aan slingeren en als hij het echt niet wil.........
dan maar alleen

Iemand al vastbinden op het paard geprobeerd Extreme duivel

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 16:41

Mijn pa vindt het altijd wel leuk om me te helpen met opzadelen en afzadelen enzo. Hij kan wel goed opschieten met paardjes, maar zal zelf nooit meer op een paard stappen. Hij heeft weleens gereden..maar dat was geloof ik eenmalig Lachen En ik denk haast ook na aandringen van mijn ma, die paarden ook héél leuk vindt, maar door omstandigheden niet meer kan rijden.

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 16:43

Nou Walter van mij vind het schitterend!
Hij heeft in Turkije een buitenrit gemaakt met mij terwijl hij iegenlijk niet kan rijdn
Nou hij ging er in volle rengalop keihard achteraan hoor!
met een smile van oor tot oor!
Af en toe mag hij een rondje op Joy, maar stappen vind hij maar niks
Ik g ahem een lesje geven , misscheien vind hij het wel leuk
Maar jij heel veel succes met je vriend en tja jou hobby hoeft zijn hobby niet te zijn, dus.. Haha!

Kimbaie

Berichten: 775
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-01-02 16:49

hij vind het vooral een meisjes sport! Frusty

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 16:50

Hahaha, die van mij krijg ik er ook niet op hoor!! Toen ik Jaike net had en mijn hele familie erop had gezeten durfte hij wel een grote volte te rijden terwijl ik haar vast hield, maar daarna wilde hij er vlug weer vanaf!!

Als ik die paarden de wei uit ga halen dan wil hij nog wel eens mee lopen om Blossem vast te houden. Die kleine heeft hij dan ook echt onder de duim Haha!
Wie had dat een half jaar geleden nog gedacht, toen vond hij het heel eng om een paard aan te raken!!
Ik vind het wel pittig als hij nu met die beestjes staat te knuffelen Lovers

Wie weet krijg ik hem van de zomer zo ver om nog een keer op Jaike te stappen. Meneer is bang dat hij pijn aan zijn kont krijgt Haha!

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 18:50

HIHI, der zijn veel jongens bang voor paarden... misschien moet je eens een privelesje voor hem regelen... i.i.g. eerst goed laten wennen....

Verward

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 20:01

haha die van mij is niet bang of zo. Hij heeft een keer op Leys gezeten voor hem hoeft het niet meer *LOL* .

Hij is wel met de wedstrijden mijn grootste hulp. Leest de dressuurproeven voor (rustgevende stem) en bij het springen filmt hij altijd. Tja en verder vind ik het gewoon fijn dat hij er is Lovers we hebben al zo weinig tijd samen.

Acapulco
Berichten: 21
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 20:36

Wat een gedoe zeg met die kerels. Mijn vriend rijdt wel paard. Met veel plezier zelfs. Alleen als ik aan het rijden ben dan komt hij erbij staan en staat even heel leuk te verkondigen wat ik allemaal wel niet verkeerd doe.
}>
Lekker fijn dus. Dus luitjes het is ook niet altijd leuk als je vriend of man ook paardrijd.

groetjes.

Gaia

Berichten: 1465
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Nootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-02 23:53

mijn vriend is ook bang voor paarden. Als we door een stal lopen met aan alletwee de kanten stands (is 1x voorgekomen),loopt hij al helemaal niet op zijn gemak! Party!! Hij zegt dat hij er ooit nog wel een keer op wil, maar ik betwijfel of dat ook gaat gebeuren. Ach ik laat het maar zo, hoewel een buitenrit samen wel erg leuk zou zijn. Knipoog

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 00:00

Na een paar keer aan de longe vond Marco het eigelijk best leuk. Tot we naar buiten gingen, Isolda schrok van een eend en Marco kreeg in de gaten met wat voor kracht je aan het werk bent. Voor hem geen paardrijden meer *LOL*
Maar bang is ie niet. Hij is mijn "groom" en gaat mee met de wagen, poetst en mest *LOL* Handig hoor Haha!

Eigelijk vind ik het niet erg. Ieder zijn eigen hobbies, tijd voor zichzelf. Ik vind het wel fijn als ie met me mee gaat, zo vaak zien we elkaar nou ook weer niet.

Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 00:18

hoe het mij is glukt?

Bij onze camping in Spanje kon je ritten maken op paarden van een manege tegenover de camping. Hij vroeg of mij dat leuk leek.
Mijn antwoord: alleen als jij ook mee gaat, maar ik wil wel heeeeeel graag!!! *LOL*

En daarna, hij vond het erg leuk, en wil als ik ooit een makkelijk paardje heb zelf ook paard rijden.

Geweldig he!!! Lovers

Maar, bij mij liet de gelegenheid het toe, maar anders had ik ook echt niet geweten hoe ik dat zou hebben moeten doen.

Kimbaie

Berichten: 775
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 10:20

Op de stal zijn er wel jongen die paardrijden.
Die zijn meegetrokken door hun vriendin en uiteindelijk vonden ze het harstikke leuk!! Haha!

Misschien moet ik hem eerst wat vaker mee naar stal nemen, zodat hij ziet dat het niet een meisjesport is! Lovers

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 11:42

Precies...anders moet je hem eens naar springen laten kijken, daar zie je nagenoeg ook alleen maar mannen...dus een meisjessport is het zeker niet!

Kimbaie

Berichten: 775
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-02 11:46

dat is een goede!!

Maar als ik hem confronteer met de middeleeuwen!
Dat alle mannen toen op een paard reden en dat als je het niet kon een watje was, maar dan krijg ik het antwoord.
Dat was toen er nog geen auto's waren en gebrek aan iets anders

Daar kan ik dan zo Slapen om worden.
Ik heb een hele eigenwijze vriend Lips are sealed

mssX
Berichten: 254
Geregistreerd: 18-12-01
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 12:00

Haha.. das nog ns n goeie!!! Die ga ik ook gebruiken Haha! Haha! Haha!
Bij mij was het ook moeilijk om mn vriend ns zo ver te krijgen. Hij is namelijk helemaal motorgek. Hij wil vd zomer ook zn motorrijbewijs halen en meteen zo`n ding kopen. Best grappig, maar geef mij mn paardje maar. Maar goed, op een gegeven moment heb ik m gewoon n paar keer overrompeld van: he, hou ns eventjes vast voor me, wil je. En zo ging het in principe ook met rijden. Was nog n behoorlijke hoogte ook dat paard ivm mn Friesje nu. Hij is er niet echt weg van, maar stiekem vindt ie t gewoon n beetje eng. En dan vooral dat ie niet helemaal zelf alles tot in detail kan beheersen op zo`n paard. Stelletje bangeriken. Knipoog Knipoog

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 13:18

De vriend van mijn vriendin vind paarden ook wel leuk, maar toch ook eng. Hij is nu ook 2x mee geweest naar Levi Lachen
Shadow, een welshje wat bij Levi op staat daar is hij bang van hihi: even ter vergelijking Shadow is 1.20m en hij is 1.92m Haha!

Maar Levi vind ie leuk Lovers Hij heeft er gisteren zelfs mee in de bak rondgestapt en een beetje gepoetst en geaaid.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:15

Nou ik ben best trots op prima hoor Haha! Hij is een onwijs goede groom, en af en toe stapt ie even op Nappie rond! Eigenlijk is ie een beetje aan de grote kant voor Nap Clown

Van de zomer is ie best hard van Nappie af gevallen, hij wilde zonder zadel een stukje op hem draven, maar doordat hij steeds verder naar achter gleed ging Nappie harder draven, hield ik hem niet meer bij en liet ik Nappie een rondje om mij heen draaien Bloos Resultaat: Nappie gaf een ieniemienie bokje en Prima vloog voorover plat op zijn buik in het zand Haha! Het enige wat ik hoorde was: OEF!!! Hij is er wel weer gelijk op geklommen, en af en toe rijdt ie even een rondje op een van de andere paarden van stal. (Hij heeft toen ie 10jr. was rijlessen gehad, maar daarna nooit meer gereden)

Mooi vond ik het ook dat ie laatst zomaar een pasje ging doorzitten om op het goede been te kunnen lichtrijden Haha! Iedereen stond hem aan te moedigen, was echt leuk! Miscchien dat het er ooit nog van komt dat ie goed leert rijden zodat we samen lekker buitenritjes kunnen maken!

Geduld is een schone zaak Knipoog

Kimbaie

Berichten: 775
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-02 12:41

Aanmoedigen??
Das een goede!!

Trek gewoon een minirok aan en van die pompoens (hoe je het ook zegt of schrijft) en dan speel ik gewoon even voor chearleader. Haha!

Misschien doet hij het dan wel je weet maar nooit!