Rijden jullie met dit warme weer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 14:14

Ik kan je niet lui noemen ofzo. Maar ik rij juist wél met dit weer. Voordeel is dat ik door-de-weeks pas 's avonds rij i.v.m. werk.
Ik vind dat mijn paarden én ik tegen de warmte moeten kunnen en onder alle weersomstandigheden moeten kunnen 'presteren'. Mijn paard mag niet luier of slomer worden maar moet nét zo actief zijn als 'normaal'.
Dit allemaal met de achterliggende gedachte dat ik wedstrijden rij. Als het dan eens heel warm is óf het giet bv. dan vind ik dat mijn paarden nét zo moeten kunnen presteren als 'normaal'.
Dat is dus de eigenlijke reden waarom ik met dit weer gewoon ga rijden. Wel hou ik extra rekening met de spieren, afspuiten etc. en ik rij ze dan niet expres 'over de rooie'.

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014



Imago01

Berichten: 4919
Geregistreerd: 21-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 14:30

teriema schreef:
ik laat hem rijden Haha!


hé, je brengt me op ideeën Haha!

Nee hoor, mijn paarden moeten bikkels zijn dus ik ook!

Life isn't about waiting for the storm to pass...it's about learning how to dance in the rain!!!
[ITP] 25 september 1993: de dag dat ik mijn Imago kocht! [ITP] En ook Imago is op kamers in Uddel gegaan!

<3 Imago <3 R.I.P.....25-09-1990 - 19-06-2014

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: KDonna, monsera, paardjes123 en 93 bezoekers