school en paarden...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 22:03

Als die pony's ook van de vriendin van je vader zijn, moet zij misschien maar iets meer verantwoordelijkheid voor zich nemen. Jij zit tenslotte nog met je school. Maar ik raad je aan om school voor te laten gaan. Die vriendin van je vader moet het grootste deel van de zorg maar op zich nemen. Jouw tijd met de paardjes komt dan nog wel. Je hebt het hier tenslotte wel over je toekomst!

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-02 22:23

ik laat school voor gaan, altijd, maar trek iedere dag minstens een half uur uit voor Tos! Maar dat red ik wel!
Heb ik veel hw dan ga ik een keer niet lessen...!
Maar ik plan heel erg, bv zondag al alles voor uit maken en het zo bijhouden! Daardoor heb ik het doordeweeks heel relaxed!

En als je nou in de 2e zit, en je kunt het niet zo goed, dat plannen, praat een keer met je mentor, misschien kan hij je helpen! Want als je in de 2e fase komt moet je veel plannen en anders heb je grote problemen!

Klinkt maybe allemaal moeilijk, maar pb anders maar ff!
Haha!

Jumpingmiepie
Berichten: 299
Geregistreerd: 22-12-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 15:58

hoi
misschien ik weet hoe beter kan
allaan weekend Pling Party!! Cool Pling

nicolietje

Berichten: 1331
Geregistreerd: 01-01-02
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 17:03

nou ik zit in 3 havo..dus ik heb ook huiswerk..ik ga meteen na schooltijd rijden en 's avonds kijk ik naar mijn huiswerk..bij mij tsaat mijn paardje op #1

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 19:58

tja mijn zusje zit ook opde eekeringe en die heeft ook heel veel hw ook veel wat ik onnodig vind(collages 5 per week)

maar tje ik maak alleen wat ik nodig vind dat houdt in wat leraren controleren en proefwerken +so's en dat lukt al bvanaf de smurfen klas en doe nu 3 gym. wil niet zeggen dat ik geen onvoldoendes heb.


maar paarden staam bij mij op 1 ook al heb ik niet eens een eigen

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 20:23

tja ik denk dat dat een probleem is dat velen hebben...

Maak je al je hw of maak je je hw selectief? Houdt je aan vaste tijden. Bijvoorbeeld gelijk uit school naar je pony's en de overige toijd hou je over voor je hw.

Ik zit nu in 5 havo en heb het ontzettend zwaar. Ik ga elke dag naar fred en dat kost tuurlijk veel tijd. Omdat hij een tijdje ziek is geweest werken we nu aan zijn conditie en volgens een vast schema. Alleen was dat voor vandaag tweee uur stappen. Ik heb een vriendin gevraagd hem terug te rijden. Eerst naar mijn huis dus en zij rijdt hem dan naar huis.

Maar dat had er niet veel mee te maken. Je zou idd naar je mentor kunnen gaan en om hulp vragen, heb ik zelf ook gedaan omdat ik het echt niet meer redde. Nu maak ik alleen wat ik echt nodig vindt, dus alleen de vakken waar ik slecht voor sta of moeite mee heb. En ik zou helemaal de vriendin van je vader er op aan kijken. Leg het eens voor, dat jij er problemen mee hebt en geen zeeen van tijd hebt! Ook zij is er verantwoordelijk voor en die verantwoordelijkheis moet ze ook nemen. Zeker als ze geen verzorger wil!
Veel succes!!!

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:47

Tja, ik snap er ook niks van..hoe iedereen toch zo veel huiswerk kan hebben en ik bijna nooit! maar ik kan me echt niet voorstellen dat iemand echt de hele dag kwijt is aan school, weet wel dat ik daar helemaal gek van zou worden. Het scheelt heel veel als je pony's verder weg staan, dat weet ik, want dan ben je meteen de hele middag kwijt eraan.
Ik ben meestal (als ik huiswerk heb) 's middags niks aan het doen of in de stal, 's avonds ga ik dan huiswerk doen of internetten. Weet ook niet waarom ik zoveel tijd heb hoor, doe niet altijd genoeg huiswerk maar dat komt niet doordat de paarden voor gaan, als ik die niet had zou ik ngo vaak niks zitten doen, maar ik doe wel huiswerk,heb het alleen bijna nooit! Verward Altijd zo geweest ook, vreemd alleen dat de rest van m'n klas het wel altijd druk heeft..

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-02 21:57

Ik ga op maandag,woensdag en vrijdag gelijk uit school naar mijn verzorgpaardje, daar zit ik snel tot half 6.
Ben ik 6 uur thuis, eten, van 7 tot 9 bokken en de rest voor mijn huiswerk! Haha!
Wat ook wel relaxed is, ik heb op school SWT, dan kan je steunles of huiswerk maken. Ik heb nu 1x per week steunles natuurkunde, en 1x huiswerk uur. De rest van de week hoef ik pas om 9:15 te beginnen, dan maak ik dus altijd mn huiswerk!!
Als het echt veel leren ofzo is dan doe ik het (soms..) op zondag al. (heeft alleen niet veel zin want ik heb bijv. 3x per week duits, en dan krijg ik dinsdag bergen huiswerk voor woensdag op.
Maargoed, bij mij komt paardje altijd op 1! dan maar iets langer savonds opblijven of in de les hard werken!
Ik zit nu in 3 Havo en moet zeggen dat het tot nu toe makkelijk te doen is!
1 Havo en 2 Havo/vwo was ook een makkie, heb ik totaal niks voor gedaan kwa huiswerk!
(gelukkig heb ik ook nog eens het voordeel dat ik So's maar 2x hoef door te lezen en dan ken ik het!)


Maargoed terug Ontopic Schijnheilig
Als het de paardjes van je vaders vriendin zijn moet zij er ook maar iets mee doen, aangezien jij met je school zit!!!!