gelpad boven of onder het dekje?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

geldpad boven of onder het dekje

boven
29 (74%)
onder
10 (25%)

Totaal aantal stemmen: 39



rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

gelpad boven of onder het dekje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 22:29

Hoi Hoi,

Ik had een vraagje, doen jullie je gelpad onder je zadel en dekje, of doen jullie hem boven het dekje? En wat is de reden ervan?

Ik doe hem onder het dekje, maar heb laatst iemand iets horen zeggen die hem er boven doet, en ben benieuwd wat jullie doen



rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-06-04 22:43

Margreet schreef:
Ik doe m'n gelpad tussen zadel en dekje in, dus niet direct op de rug. Bontje doe ik wel direct op de rug. Dit omdat een gelpad toch niet bepaald ademend is en direct op de rug vind ik dit erg zweterig en benauwd, met een dekje er tussen heb je dat probleem niet of in ieder geval minder. Er zit wel een hoesje om de gelpad, maar echt veel haalt dat niet uit. Ik rij met dunne katoenen dekjes, niet van die dikke pads ofzo.

En mensen, doe me een lol, mag het "waarom rij je met gelpad, je zadel past zeker niet" gezever uit dit topic blijven?



haha ja dat hoop ik ook, mijn zadel past ook heel goed, maar toch doe ik voor de rug een gelpad er onder, ik heb zowizo ook een hoesje om mijn gelpad, en als ik met een ankypad rijd, doe ik er geen geldpad onder, want die vind ik dik genoeg.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Josien_ en 83 bezoekers