Wát is er zo bijzonder aan de Ankypads????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:21

Geen idee... Ik vind er niks aan.
Ze zijn te kort onder een normaal dressuurzadel (zelfs onder een ANKY-zadel!)
Pasvorm is beroerd voor een paard met flinke schoft, je kunt ze niet goed in de kamer trekken zonder rare plooien
Te duur
Te dik
Te opzichtig logo erop
...

Geen lusjes vind ik alleen geen punt, die haal ik er ook af bij dekjes die ze wel hebben, schuift nooit.

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 17:30

Ze sluiten vaak ook helemaal niet mooi aan op het paardenlijf (alle pads, niet alleen de ANKY) en dan gaan ze zo raar naar buiten staan aan de achterkant/onderkant. Geen gezicht...

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 18:25

rebeltje schreef:
Naja tis maar wat j duur vind. Voor een eskadron dekje ben je al snel meer kwijt..


Die koop ik ook niet Haha!

Maar ik ben saai, ik rijd alleen maar met dunne katoentjes en dan nog zadelvormig ook om het extra suf te maken.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:13

Als ze nou eens met een soort "light" uitvoering kwamen... Wat dunner, zadelvormig en mét pasvorm, dan zou ik er misschien best eentje willen hebben, die moderne materialen spreken me op zich wel aan, alleen de huidige vorm niet.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 21:33

Misschien moet ik mijn "te duur" wat nuanceren: Ik vind ze te duur voor wat je er voor krijgt: een hoop ergernis in mijn geval. Iets wat echt helemaal naar 't zin is, is niet gauw te duur, dan vergeet je de prijs zo.
Als een ander er wel heel tevreden mee is, dan zal ik die persoon niet veroordelen hoor, iedereen moet zelf weten waar hij/zij z'n centen aan uitgeeft Lachen Ik heb ook zat dure spullen waarvan een ander zich misschien weer afvraagt wat ik er mee moet.

Over die foto van Kliko: bij jou zie je ook dat je zweetbladen langer zijn dan je dekje. Ik vind dat persoonlijk erg storend, dus ik vind dat er wel iets mis mee is. Maar jij mag er evengoed veel plezier van hebben hoor Haha!

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:16

Karin, ik vind geen enkele pad iets, vind het allemaal ondingen, met die van ANKY als allerberoerdste.
Bovendien gaat dit topic over de ankypads, dus misschien dat er hier daarom ook daarover gesproken wordt?! Kweeniehoor...

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:41

Karin schreef:
Laat mensen toch lekker kopen wat ze leuk vinden.


Laat mensen toch lekker praten over wat wel en niet bevalt en waarom.

Nulla tenaci invia est via


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, sassycas, Trendiction en 41 bezoekers