Hoofdstel nergens te koop...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anoniem

Hoofdstel nergens te koop...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 20:38

Ik kan dus maar nergens een hoofdstel vinden met samur (coorect me if I'm wrong) sluitingen, een aansneurneusriem en het liefst ook nog afgeronde gespen Haha! . Weet iemand waar je deze dus wél kan vinden.
Heb inmiddels alle online zaken wel gehad en we hebben niet ecvht ruiterzaken in de buurt hier.
Zou dus mooi zijn als iemand er zoeentje heeft en kan vertellen waar ze hem gekocht hebben OK dan!
(Of iemand die het gewoon weet natuurlijk)


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 20:41

jammer genoeg kan je bij horselover alleen de aanbiedingen bestellen en de catalogus krijg ik maar niet Boos! .....grrrr. Iemand die die soms kan missen Haha! ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:10

lowara schreef:
ik heb de catalogus hier,:zeer mooi afgewerkt, hoekig hoofdstel van Kieffer kwaliteit. met samursluitingen, luxe frontriem, aansnoerneusriem met kaakbeschermer en webband. bedoel je deze?

bestelnummer is 1201020019 hij is 190 euro (wow hoezo duur)


Nou in ieder geval zoiets, maar om nou 190 euro kapot te laten trekken dor mn paard Scheve mond Haha! , ik heb ze bijvoorbeeld ook van BR gezine voor 110, maar dan heb je weer zo'n gouden bies erop en dat staat niet mooi bij mijn schimmeltje Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 21:16

Zal even zoeken of ik dat merk ergens op internet kan vinden. Bij welke ruitersportzaak was dat?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 10:06

Ja, zo'n hoofdstel maar dan met aansnoerneusriem, haha. Nou ja, ik zoek nog wel even verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 13:41

He, bedankt voor de tip, da's wel te doen. weet je toevallig ook hoeveel ze daar ong. kosten.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 118 bezoekers