hoe vul jij het karakter van je paard aan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
casanova

Berichten: 10939
Geregistreerd: 04-11-03
Woonplaats: maassluis

hoe vul jij het karakter van je paard aan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 17:45

ik bedoel daar mee:

jouw pony heeft een bepaald karakter maar natuurlijk ook jij,de eigenaar.
Lovers hoe vullen jullie elkaar aan?

zodat jullie kunnen ''lezen en schrijven''.

bijv:

angstig en onzeker paard-rustig en geduldige baas
sterk,dominant paard-duidelijk,dominante baas

enz.

of kunnen jullie het niet

bijv:

heethoofd-heethoofd

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 17:54

Linards en ik zijn denk ik wel het zelfde: Kalm, prettig gestoord en lui Knipoog

azriM

Berichten: 656
Geregistreerd: 16-01-04
Woonplaats: Sambeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 17:58

Mirza is echt mijn maatje. Ze is actief, oplettend en betrouwbaar. En ik.. ja ik pas gewoon bij haar. Ik ben eigenlijk heel rustig. Ik ken haar door en door, weet precies wanneer ze bv weg gaat springen of iets van plan is en weet precies wat ze wel en niet leuk vindt. Kortom ik kan met r lezen en schrijven.

Kliko

Berichten: 3026
Geregistreerd: 19-01-04
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:04

Mijn paard is een grote knuffel en is heel lief, maar kan in de omgang toch best wel heel erg dominant zijn. Dus... voor mij wordt je vraag moeilijk... Uhm.. Maar we zijn allebei wel hele erge knuffels... Lovers

Muizje

Berichten: 1930
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:05

Uhm... Zij is zeer eigenwijs en ik ook, dus moet er meestal om lachen en kijkt ze me echt zo lief aan. Ze is somst best angstig maar ik ben redelijk rustig en doet ze het toch (langs iets heel erg engs).

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:07

Par en ik zijn heethoofd+heethoofd Haha!
Op momenten dat we eigenlijk alletwee een beetje de pest aan elkaar hebben gaat het het beste tussen ons Tong uitsteken

Alletwee heel erg eigenwijs en druktemakertjes.

Gelukkig kunnen we ook alletwee niet lang boos blijven, en op momenten dat ik me rot voelt is ze heel erg lief en knuffelig, en als ij ergens bang voor is steunt ze juist weer op mij.
Vooral buiten loopt ze geregelt ergens in mijn nek te hijgen en op mijn voeten te stampen omdat ze te dicht op me wilt lopen.

Voordeel is dat ik wel kan lachen om haar drukke nerveuze karakter, waar andere mensenb soms een beetje gek van worden.
Zij andersom staat er heel vrolijk bij te kijken als ik stampvoetend naast haar sta te vragen of ze nou eindelijk eens stil wilt staan omdat ik op deze manier toch geen fatsoenlijke hengstenvlecht kan breien Haha!

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 18:26

Arti en ik zijn eigenwijs + eigenwijs Haha!
Ik krijg het niet van haar cadeau, maar áls ik het dan goed doe dan gaat ze door het vuur voor mij, bij wijze van Lachen

Met Levi moet ik het nog afwachten, maar tot nu toe is dat net een schoothondje Lovers Zowel erop als ernaast trouwens Tong uitsteken

Kwanyin
Berichten: 18995
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: belgië

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 19:45

Evita: koppig, eigenwijs, altijd beter weten en veelvraat
Baasje: zowat idem Haha!(als ik het over met paarden omgaan heb toch Schijnheilig )
leuke combinatie hé Haha!

Ann

Berichten: 13253
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:01

Gillian: koppig, eigenwijs, eenkennig, trouw aan eigen mens, lief voor eigen mens.

Ik: eigenwijs, koppig, rustig, consequent, stapelgek op mijn paardje.

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:23

Bas : Angstig doch nieuwschierig, lief, eenkennig, bijdehand, soms stronteigenwijs

Ik: Geduldig, rustig, trouw, streng maar rechtvaardig

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:00

mijn pony is iets te dominant/eigenzinnig af en toe en ik ben vaak wat te lief, daar gaat het dus wel eens een beetje fout tussen ons Haha! maar zoals mn instructrice altijd zei kan Evita mij op die manier juist heel veel leren (iets meer voor mezelf opkomen) Lachen

Verder ben ik vrij rustig van mezelf (in m'n gedrag tenminste), Evita kan ook heel rustig zijn.. totdat ze iets leuk vind en enthousiast wordt Haha! (zoals... buitenrijden) dan is het best wel een druktemaker Haha!

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:01

Paard rustig en eigenwijs
Ik rustig en eigenwijs
Misschien ook wel de reden dat we lang niet altijd met elkaar kunnen lezen en schrijven.

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:07

Linardsje23 schreef:
Linards en ik zijn denk ik wel het zelfde: Kalm, prettig gestoord en lui Knipoog


Haha vooral dat lui Tong uitsteken

Rocky is rustig en ik ben ook rustig, af en toe zou ik wel een wat drukker paard willen, maar voor het buitenrijden is dit wel erg fijn.

xMarieke

Berichten: 5701
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:45

Mijn verzorgpaard is een druktemakertje ... een heethoof... Ik ben (bij hem in de buurt) vrij rustig. Zo houd ik hem een beetje kalm

dekoezegtboe

Berichten: 3568
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:55

sietske: eigenwijs, maf, eigenzin door drijven
Ik: eigenwijs, maf, te lief Verward

Dribbelkont

Berichten: 7350
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:56

As is: erg voorwaarts,goede werker,slim,blond Haha! en erg lief.
eigenaar: niet lui,houd van hard werken,slim Haha! blond Haha! maar ben volgens mij wel lief Haha! Haha!