Leren rijlaarzen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orion1996

Berichten: 543
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Drenthe

Leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 12:58

Wie weet nog een goed adres in de omgeving Utrecht om leren rijlaarzen op te laten meten die ook niet zo heel erg duur zijn?

Ik heb namelijk een paar laarzen die ik alleen aan kan als ik direct vanuit mn bed in mn laarzen spring omdat ze verkeerd zijn opgemeten.

Standaard maat pas ik niet in omdat ik kleine voeten heb en hele lange benen, dus moet echt maatwerk zijn.

Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:46


DiantaM
Berichten: 11274
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 13:50

ik moet zelf ook nieuwe rijlaarzen en ik heb van een klein zaakje in zuid beijerland gehoord, die allles op maat maakt, dan kun je kiezen uit kalfs of rundsleer, voor maar 250 euro geloof ik. Het heet rodeo's ruitersport in Zuid beijerland. succes ermee!

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:38

Ik heb schoenmaat 38 en mijn kuit is te dik dan voor de standaard maten.

Mijne heb ik laten maken in Raamsdonkveer voor 150€ op maat laten maken! Heb wel gewoon rundleer Lachen Merk is Lipica

Tallie1979
Berichten: 22742
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:39

Tulandro schreef:
ik moet zelf ook nieuwe rijlaarzen en ik heb van een klein zaakje in zuid beijerland gehoord, die allles op maat maakt, dan kun je kiezen uit kalfs of rundsleer, voor maar 250 euro geloof ik. Het heet rodeo's ruitersport in Zuid beijerland. succes ermee!


Dat is vlak bij mij! Daar komen mijn laarzen ook vandaan Lachen Toen ik ze kocht ( een paar jaar terug ) waren ze alleen wel een pietsie duurder.. Lachen

Duurt ongeveer 2 weken en dan zijn ze klaar.. Haha!

Samantha_

Berichten: 10797
Geregistreerd: 20-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 14:48

draumpje schreef:
ik weet alleen van huett uit houten..

www.rijlaarzen.nl

Ja inderdaad dat is de enige hier in de buurt volgens mij.
Maar hij is wel heel goed.
Misschien kan je de laarzen die je nu hebt laten verwijden ofzo?

orion1996

Berichten: 543
Geregistreerd: 12-02-04
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 17:46

Heb de laarzen al 2 keer laten oprekken, maar is niks geworden. Laat er binnekort een rits inzetten, maar wilde er toch graag een net paar bij. Is ook alleen maar voor les en wedstrijden. Voor het gewone rijden neem ik dan mn ouwe laarzen wel.

Vind 250 euro ook echt het maximum, 4 jaar terug kocht ik mn leren rijlaarzen voor 275 gulden. Is nu dus gewoon verdubbeld.

Gaan morgen naat Huet toe. Hoorde idd al dat die erg goed zijn en ook niet zo duur.

Allemaal bedankt alvast