Help! trailerprobleem, hoe naar keuring 10-7??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PattyS
Berichten: 157
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Houten

Help! trailerprobleem, hoe naar keuring 10-7??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-05-04 21:03

Mijn 4-jarige Friese merrie moet 10 juli as naar de keuring in Kootwijk, maar... hoe krijg ik haar daar... In de trailer vervoeren is geen optie, ze misdraagt zich vreselijk. Voorbenen over de stang, omdraaien, onder de stang door. Echt ik weet niet hoe het komt, ze is verder superbraaf en goed beleerd, maar in een trailer van Utrecht naar Kootwijk en weer terug, kost mij m'n hart en Anne haar lijf. Kom niet aan met, zet haar goed vast, geloof me, bij het oefenen waren de juiste 'paardenmensen' met veel paarden(trailer)verstand mee. Volgens mij en diezelfde paardenmensen is de enige optie een veewagentje. Maar hoe kom ik daar aan, zonder een enorme huur te moeten betalen?? HELP HELP!!! Gaan er nog meer mensen uit de omgeving Utrecht naar de fokdag in Kootwijk??

[edit ellende: CAPS uit titel]


PattyS
Berichten: 157
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-04 20:48

Ook met een rustig paard erbij, brak ze de boel af. Bedankt voor de tips, maar op zo'n korte termijn denk ik dat een paardenvrachtwagentje de enige optie is. Wie o wie kent iemand met een veewagentje die bereid is te verhuren? Anemone heb ik al geprobeerd, maar de prijzen zijn niet echt geschikt voor mijn portemonnee....


PattyS
Berichten: 157
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-06-04 16:57

Nee, helaas niet, daarom nogmaals een oproep: WIE O WIE WIL ZIJN VEEWAGEN VOOR 1 DAG VERHUREN???

PattyS
Berichten: 157
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-06-04 16:55

Ga direct een EA plaatsen! dank voor de tip.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Glossy2009 en 103 bezoekers