Onbereikbaar?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Onbereikbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 19:58

Ik heb Guus nu 3 maanden.

Maar het lijkt of niets hem intereseert.

Hij vind werkelijk waar alles best.

Het is ook geen paard wat hinnikt naar je als je aankomt.

Hij stribbelt nooit tegen is nooit vervelend.

Het lijkt wel alsof je totaal geen kontact met dat beest maakt.

Alsof niets tot hem doordringt.

Ik vraag me af wat dit betekent???

Of dat het gewoon zn karakter is.

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 20:12

Smiles heeft het zelfde.
Ik kan geen emoties bij hem ontdekken. Hij is wel ondeugend maar laat geen emoties zien.
En inderdaad niks lijkt hem te interresere. Ik heb m nu een half jaar, dus misschien komt het nog. Maar het kan ook gewoon aan zijn karakter liggen

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-02 20:19

Wat Guus wel doet is als ik hem in zn stal zet,en ik ga even wat halen gaat hij staan hiniken.

Dus er is dan toch een teken van.......maar dat is ook het enigste.

Als ik met hem buitenrij geeft hij om de 10 meter een hinik.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-02 21:55

poeh.. ik zou zeggen dat dat gewoon zijn karakter is... En drie maanden is niet zo lang... Misschien komt het nog wel es.. Fred hinnikt tegenwoordig wel als je komt maar dat heeft best een tijdje geduurd.. En voor de rest is fred heel aanhankelijk als je hem mara kriebelt waar hij dat lekker vindt.. Doe je dat niet, heb je pech maar dan is hi niet in je geintresseertd. Dan is eten het belangrijkst...

Een paard kan overigens wel veranderen in zijn gedrag.. (ja duhuh) Maar een pony die bij ons op stal staat wordt niet echt naar behoren verzorgd.. Wanneeer wij kwamen was hij altijd blij en stond met zijn koppie buiten stal druk te hinniken.. Dit is veranderd nadat wij ook nog amper wat met hem doen... Hij draait zich niet eens meer om wanneer je binnen komt en hinikken is er al helemaal niet meer bij...
Dit laatste heeft niet zoveel met je verhaal te maken, maar misschien dat je paard te weinig aand8 krijgt? Acht ik niet zeer waarschijnlijk, maar je weetet niet he?? Haha!

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 10:46

Ik denk dat het gewoon zijn karakter is, het kan nog heel anders worden hoor, 3 maanden is niet zo oud he. Baby's laten ook niet zo snel hun emoties zien Knipoog

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 10:52

Ligt aan het karacter! En aan het vertrouwen dat je wint...
je moet rekenen op een half jaar voordat jij en je paard aan elkaar gewent zijn, dus heb nog even geduld!

Bij Pienke was dat anders, die stond na 2 dagen me al hinnikend op te wachten! Maar die claimde mij heel erg, als ik er was mocht haar zusje het eerste half uur niet in de buurt komen!
Nu nog, als ik kom dan komt ze hard hinnikend op me af en eist ze al me aandacht op. Maar Pienke krijgt graag aandacht en als ze die niet snel zat krijgt doet ze wel gek zat! Lovers
Bij Tos is dat weer anders... er is al wel herkenning *2 maanden* en hij komt bv in de wei wel naar me toe, maar zo asl bij Pienke... zo is dat nog niet hoor, maar of dat komt ??? Geef het wat langer de tijd zou ik zeggen!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-02 13:55

Ik denk dat je nog even geduld moet hebben Lachen . Bij Beer heeft het ook lang geduurd (zo´n 8 á 9 mnd), maar nu is ´ie helemaal blij als ik kom en laat dat goed merken ook. Hij kent zelfs m´n auto Lachen . Dat komt -volgens mij Scheve mond zo: Als ik naar de stal rij (is een kleine, redelijk rustige weg), kom ik altijd aan een stuk van z´n paddock voorbij. In het begin reed ik daar dan expres heel langzaam voorbij, met open raam en dan riep ik hem. Nu tilt ´ie al meteen z´n koppie op als ik nog een heel stuk weg ben en op het moment dat ik op de stal parkeer, staat ´ie al bij het hek op me te wachten ondertussen luid "brommelend" (je weet wel wat ik bedoel, nog net geen hinneken Knipoog !)

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-01-02 17:23

Horsefan,

Guus is geen baby.

Guus is een ruin van 5.

ik hoop dat jullie gelijk hebben.

Ik vind het jammer dat hem niets hem wat doet.

Maar ik ga gewoon rustig afwachten.

Femke