Hoe streng zijn??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Hoe streng zijn??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 14:22

En dan bedoel ik, hoe laten jullie merken dat iets niet mag..
Gisteren liet ik min zusje lucky alleen opzadelen, het zadel gaat goed, no problemo maar toen het hoofdstel. Hij draaide om, liep weg enz.
Mijn zusje lette hier niet eens op en liet hem gewoon zijn gang gaan. Ik ben toen best wel boos op haar geworden dat hij gewoon moet stilstaan enzo en dat ze een keer streng moest worden. Nou wat ze toen deed Boos! Ze sloeg hem een paar keer op zijn hoofd en werd helemaal hysterisch..
Lucky ook helemaal in paniek en verder heb ik het maar weer gedaan, geknuffeld en het hoofdstel aangedaan...KLAAR!!

Mjn zusje is toen jankend weggerend omdat Lucky zo vervelend was maar dat neem ik hem niets kwalijk. Ze laat hem eerst zijn zin doen en toen ik pas zei van dat mag hij niet sloeg ze hem in elkaar.

Hoe moet ik haar nu in godsnaam leren hoe ze streng moet zijn, want als hij even druk is of niet oplet krijgt hij van haar meteen een lel. En dat valt mij nu eigenmlijk pas op Verward

Als hij bij mij niet luisterd word ik eerst even boos, verhef ik mijn stem en dan zo uh-uh dit is vaak al genoeg gaat hij toch door dan trek ik even aan het halstertouw of iets dergelijks. Dat hangt er net vanaf wat hij doet..
Hoe doen jullie dat: streng zijn??



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 19:03

joke20 schreef:
idd helemaal mee eens op een geven momont wil ie idd het hoofdstel niet meer in


Ik moet zeggen dat Luck snel vergeeft gelukkig..

Mijn zusje is 12 net in de puberteit, hormoontjes allemaal. Ik heb er net weer allen opzadelen en tegen haar gezegd van als je er vanaf het begin bij bent en streng bent d.m.v je stem durft hij niet eens meer verder te gaan.. Het ging hartstikke toppie nu Knipoog Stukje bij beetje komt het allemaal wel goed..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 07:11

joke20 schreef:
das mooi maar zulke dingen moet ze gewoon weten en leren natuurlijk


en daar zijn we nu mee bezig...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 19:39

horsewisper schreef:
ik ben ook te soft voor mijn veulen, terwijl je nu streng moet zijn om hem een beetje leren normaal te doen.


net doen of het een irri pennymeisje is


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jazzejam en 65 bezoekers