raar vraagje misschien... (over mijn hengst)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Gulpje

Berichten: 8070
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:09

nanka"]
[quote="ikke"][quote="rina schreef:
nou ik ken het wel, en het kan idd zo zijn dat je hengst verliefd op je is. een kennis van mij had een ruin die dat nl ook extreem bij haar deed. en denk erom dat kan heel link worden.
mijn eigen hengst heeft een paar keer een poging gedaan, ook na het werk als je hem op de wei zet, maar van mij krijgt ie accut een tik. hij moet geen domme dingen in zijn hoofd krijgen.
een andere reden waarom een hengst dat zou doen is er na mijn weten niet. dus ik zou zeggen pas op en corrigeer hem hij het weer doet.

Nou, lichtelijk overdreven hoor, een goed opgevoede hengst bespringt je echt niet. Bovendien zal ie het ongetwijfelt ook wel doen als jij er niet bij bent. Niet zo panieken graag.
Het is gewoon mastruberen en vrijwel alle hengsten en heel veel ruinen doen het. Er kan sperma komen, maar meestal gebeurt dat niet.
Niks mee doen, gewoon z'n gang laten gaan, hij krijgt er niks van, ook geen verkeerde ideeen.
Als je het genant vindt, gewoon niet naar kijken *LOL*
[/quote]

Het is niet dat ik me zorgen maakt hoor dat hij dit doet.
Hij gaat z'n gang maar, hahaha
Maar ik vroeg me af "waarom" hij dit doet.
En genant vind ik het niet. Heb wel vaker piemels gezien Knipoog Haha!

Ik ga er vanuit dat hij mij gewoon heel lief vind en dat hij bij mij lekker ontspannen is en dan *floep* ... daar komt z'n dingetje.
[/quote]

Ik vind het wel een beetje onbeleefd van hem Haha!

The nights are long, but the years are short when you're alive

[ITP] Ode aan onze bijna 25-jarige Daisy


Gulpje

Berichten: 8070
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 15:10

patos"]
[quote="Beber schreef:
Weet je wanneer een hengst wel "verliefd" op je wordt? Als je de lucht van een merrie aan jezelf of aan een borstel hebt zitten, dan moet je echt oppassen, dan maakt het een hengst echt niet uit of je mens of paard bent, hij gaat dan puur op zijn reuk af.


Ik blijf voortaan uit de buurt van hengsten dus! Zeker weten! Haha!
[/quote]

Dan kan ik dus ook nooit meer in de buurt van een hengst komen... Boos!

The nights are long, but the years are short when you're alive

[ITP] Ode aan onze bijna 25-jarige Daisy

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, Plus_en_Min, su72 en 131 bezoekers