HIPPOTEX in de bak, nu zwik ik.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Welpie
Berichten: 136
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Noord Holland

HIPPOTEX in de bak, nu zwik ik.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 08:08

Ik heb hippotex in mijn bak en het rijdt voor geen meter.

we hebben 15 cm te zwaar zand met daarover hippotex dan weer 10 cm leemzand omdat hij zo zwaar was en weer hippotex.

Ik heb er 56 balen in en de bak is 20/ 40. Als hij gesleept is rijdt hij best lekker maar dan komt hij weer losser en als je op dat bergje hippotex komt wat net los is gemaakt door de hoeven dan zwik je.!

Zijn er mensen die ook ervaring met hippotex hebben? Ik ken mensen die slepen hun hippotex bak nooit en die is goed en ik sleep iedere week de bak terwijl er maar met 1 paard in gereden wordt.

Help please!

Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 08:26

nee, sorry, geen ervaring

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 08:33

Waarom laat je niet een vertegenwoordiger van Hippotex langskomen? Misschien is je mengverhouding niet goed geweest, of met je het de eerste tijd natter of juist droger houden ofzo Verward

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:26

Rol je de bak ook? Als je bodem net nieuw is, kan het zijn dat hij nog niet gezet is en hierdoor zo reageert. Zou even informeren bij de leverancier van de hippotex. Hij kan je vast goed informeren.

Welpie
Berichten: 136
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-04 22:59

Hij ligt inmiddels al een paar jaar en het eerste jaar rolde we de bak 3 x per week!
Ik heb inmiddels contact met de hippotex man en die komt langs, maar ik kreeg niet de indruk dat hij het wist.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 19:14

Ik dacht dat de bodem net nieuw was; vreemd dat je dit hebt terwijl hij er al een paar jaar ligt! Misschien moet het beter door elkaar gehusseld worden? Ben benieuwd wat de hippo tex man ervan zegt. Zet je dat nog even in de topic?

frieske

Berichten: 1265
Geregistreerd: 05-10-03
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 21:27

inderdaad heel vreemd..mischien klopt er inderdaad met de verhoudingen iets niet..goed dat de man langskomt
gr esther