westernzadel voor Fjord

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
l_a_u_r_a

Berichten: 132
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Hengelo

westernzadel voor Fjord

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-04 22:24

Ik vraag me af of er mensen zijn die rijden met een westernzadel, alleen omdat ie lekker zit (vooral bij buitenritten). En er verder gewoon engels mee rijden..........
Of is het verstandig om er een engels zadel bij te nemen voor de gewone lessen in de bak?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 08:36

Het maakt het paard niks uit of jij met een Westernzadel Engels rijdt of western rijdt. Ik rij de dressuurlessen die ik krijg ook gewoon met m'n westernzadel, want ik ga echt niet op zo'n Engels schaamlapje zitten Haha!

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 12:39

Misschien moet je even aan Roos vragen hoe dat zit. (Roylinde op deze site) Ze heeft ook een fjord met een westernzadel en een engels zadel. Voor zover ik weet rijd ze alleen in het bos met het westernzadel, en in de bak altijd met het engelse zadel. Lachen -xxx- Marloes:)

Marloez
Berichten: 6531
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 12:39

Misschien moet je even aan Roos vragen hoe dat zit. (Roylinde op deze site) Ze heeft ook een fjord met een westernzadel en een engels zadel. Voor zover ik weet rijd ze alleen in het bos met het westernzadel, en in de bak altijd met het engelse zadel. Lachen -xxx- Marloes Lachen

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 19:29

Ik hobbel op een haflinger rond met westernzadel en zweef ergens tussen western en engels rijden in. Het maakt voor het paard echt niet uit.

l_a_u_r_a

Berichten: 132
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-04 22:39

Heeft er dan iemand hier ook nog een goed adres waar ik terecht kan voor zo'n zadel..........? (in Overijssel)