Weet iemand een manege

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 15:53

www.hotelmanegevanloon.nl

In Loon op Zand, aan de Loonse en Drunense Duinen. Keuze uit hotelkamers, of slaapzalen, of trekkershutten.
Restaurant ( met Kwijl kok! ) en zaaltje enzo aanwezig.
Aanrader!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 16:48

Mac schreef:
Met de omgeving kun je in ieder geval niet de mist in gaan! Ik ben in die omgeving geboren, en heb altijd nog een beetje heimwee naar DE Loonse en Drunense duinen ...


Same here..... heb er zelfs nog gewerkt.... die heimwee blijft. Ben al tien jaar weg uit Brabant, maar wil nog liever gisteren terug dan morgen.

Maar eh.... wilde paarden bij Van Loon Verward Eh....... niet zo gevorderde ruiter misschien? Verward Lips are sealed


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 15:28

Wederom vraag ik me toch af of jullie ook verschil maken tussen 'op hol" en 'aan de kletter". Die paarden gaan niet zomaar op hol, ze zijn heel veel gewend. Maar ja, een keertje lekker feesten vinden ze natuurlijk wel aardig... Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-02 15:51

Maar zoals jij het schrijft (daar moeten ze toch meer ruimte voor hebben) klinkt het mij in de oren of een paard moedwillig op hol zou slaan. Bij mij is op hol echt een oerinstinct, een paniekreactie waarbij er nog maar 1 ding telt: overleven.

Afijn, laat maar.... anders hebben we straks weer een oeverloze discussie waarin iedereen zich af gaat vragen wat stout is en wat niet, wie er stout is en wie niet, en waarom iedereen stout is en ik niet Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 91 bezoekers