quarter vraagjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

vind je dat een half quarter western ingereden moet worden ja of nee? En waarom ?

ja
5 (9%)
nee
6 (11%)
maakt niet uit
40 (78%)

Totaal aantal stemmen: 51


soesie

Berichten: 757
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:46

Wij hebben ook een half quarter jaarling. Zo te zien wordt het een hele knaap. Dan vind ik hem voor dressur toch mooier. Maar als blijkt dat hij daar geen aanleg voor heeft, of dat hij dat echt niet leuk vind, kunnen we altijd nog de westernkant op gaan. Zijn moeder is western ingereden(heeft superdressurafstamming), en daar rijd ik nu weer engels mee. Alleen op buitenritten gaat het westernzadel er weer op. Ze reageert op beide vormen van hulpen erg goed.

spoekie

Berichten: 2406
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 22:59

ik heb maakt niet uit.....ik zou kijken wat ik zelf het liefst op dat moment zou willen en wat bij het paardje past!! Ik heb nl. weleens van paarden gehoord die eerst engels waren ingereden maar toen ze later wetsern werden ingereden gewoon veel vrolijker werden en er veel mee plezier in kregen. Dus hangt van het karakter van mijn paard af!

Anke

Berichten: 19779
Geregistreerd: 10-05-01
Woonplaats: DL - Havert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 09:08

Cheveyo schreef:
Nee hoor doe wat jij en je paardje het leukste vinden. Dat is wel zo fijn voor beiden.

Enne je mag best iets minder heftig reageren, naar mijn mening. Al die uitroeptekens en hoofdletters komt niet echt vriendelijk over Knipoog



Ga ik helemaal in mee.....je kijkt waar hij geschikt voor is en je zoekt iets wat daarbij past en wat jullie beiden leuk vinden! OK dan!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 09:09

Maakt niet uit, wat jij het leukste vindt. En ook als je zegt dat je later op een andere manier wilt rijden, valt het paard heel makkelijk om te scholen.

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 10:46

Kruising haflinger en Quarter....als je dan iets zou moeten zou je dus je paard western voor de kar moeten beleren Knipoog

Ik zou gewoon lekker doen wat je zelf leuk vind en wat je paard leuk vind.
Ken weinig paarden die lekker buiten rennen niet leuk vinden, dus zie geen problemen hier.

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 10:59

Yessy schreef:
hmm western in een bak, engels in een bak...boeie... maar het veulen is nog niet eens geboren, waarom je dan nu al zorgen maken over wat je er over ruim 3 jaar mee gaat doen... misschien heb je het veulen tegen die tijd niet eens meer, je kan toch niet voorspellen hoe het loopt.


uhm beter lezen ik vraag me dus af wat JULLIE zouden doen. Ik maak me geen zorgen, kom nou....

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 11:01

Sugarmiss schreef:
Wat is de naam van de vader (Quarter) ??

pocos Jackys

DubbelFun

Berichten: 88698
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 12:35

Halfbroerje van die van mij dus Haha!

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 17:20

punkies"]
[quote="Yessy schreef:
hmm western in een bak, engels in een bak...boeie... maar het veulen is nog niet eens geboren, waarom je dan nu al zorgen maken over wat je er over ruim 3 jaar mee gaat doen... misschien heb je het veulen tegen die tijd niet eens meer, je kan toch niet voorspellen hoe het loopt.

uhm beter lezen ik vraag me dus af wat JULLIE zouden doen. Ik maak me geen zorgen, kom nou....
[/quote]
ja maar als je western in de bak geen hol aan vindt, maakt het ook niet uit wat wij er van vinden, tenminste daar zou ik me dan toch niets van aan trekken Lachen

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 17:22

ik heb geneens een bak!!!!

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 17:22

Tong uitsteken

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 17:23

dan snap ik heel die opmerking niet meer...of mis ik nu echt iets?

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-04 20:07

Citaat:
ja maar als je western in de bak geen hol aan vindt, maakt het ook niet uit wat wij er van vinden, tenminste daar zou ik me dan toch niets van aan trekken Lachen



hahaaa ik vind western in een bak ook heen hol aan maar ik heb ook geen bak dus dat is opzich het probleem niet