wie kent Taconis, een homeopaat voor paarden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 16:38

Ik sluit me aan bij Eleonoor.

Ik heb wel goede ervaringen met Rodinde, zij werkt ook met accupunctuur en meer van dat soort dingen, maar zij is wèl bevoegd dierenarts en behandeld je paard ook gewoon op de reguliere manier als dat beter werkt. Kost een smak geld, maar dan heb je ook wat.

Nulla tenaci invia est via



Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 23:06

Maar het behandelen van luchtwegproblemen met kruiden is wel even iets anders dan het inspuiten van gewrichten terwijl hij daar niet toe bevoegd is. Van het binnenkrijgen van een verkeerd kruidje zal je paard niet direct blijvend verslechteren (mits je het niet al te bont maakt natuurlijk! Je moet geen taxus gaan voeren), maar met een naald in een gewricht kun je wel degelijk grote schade aanrichten. En op wie kun je die schade dan verhalen? Geen verzekering die het betaald! Om maar niet te spreken over de emotionele schade
Hij zal best goed zijn, maar hij zou zich moeten beperken tot z'n eigen terrein, binnen z'n bevoegdheden en het inspuiten van paarden aan anderen over moeten laten.

Nulla tenaci invia est via

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: furioso en 89 bezoekers