paardenmarkt Heereveen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 07:48

Heerenveen zuid(thialf) kan niet missen


Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 09:53

Misschien ga ik er wel een "redden". Zal eens vragen of ik met wat vrienden mee kan( al om 06.00u kun je mooi naar het uitladen kijken of er iets voor je tussen zit.) Nemen zij het verstand mee en ik het geld. Ben op zoek naar een grasmaaier die ook nog wel het bos in wil.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-04 20:03

Gelukkig maar, ik kan niet zo goed tegen dronken mensen om 07.00 uur Schijnheilig

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 13:31

Het regende! en ik heb 1 leuke 3 jarige schimmel bekeken, mak voor de kar. De mensen waren eerlijk, er zat een veulen in en dat hield ons tegen. Verder het gebruikelijke compleet overbouwde kleine spul. We snappen echt niet waarom mensen met dit soort beestjes fokken. Veel enters en twenters en heel veel Sedalin.

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-04 13:45

Als er een hele kudde enters staat te slapen terwijl er een A-welsh hengst om zich heen staat te slaan, is dat meestal wel een aanwijzing. Nee zonder dollen het is veel te klein voor al het aanbod, paarden staan zij aan zij en de meesten hebben elkaar nog nooit gezien. touwtjes zijn ongeveer 10 cm lang het is gewoon in en in triest. Buiten of achterop het terrein staan de betere ponies meestal, die dan vastgehouden worden en niet aangebonden. wij hadden geld in de buse maar helaas konden we hieruit echt geen keuze maken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Liesringo, Marjelle1992, XladyX en 91 bezoekers