Maten buikstuk (vliegen)deken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Maten buikstuk (vliegen)deken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 00:13

Ik heb een vliegendeken die netjes past en goed blijft liggen. Alleen de pasvorm van het halsstuk vind ik ruk. Die zit alleen goed als hij z'n hoofd omhoog heeft. En hoe staan paarden meestal in de wei? Juist... Halsstuk gebruik ik dus niet. Nou zag ik 'm vanmiddag op het land aardig staan stampen naar vliegen op z'n onbedekte buik, zo'n buikstuk zit er namelijk niet aan.
Ik maak een buikstuk van het halsstuk! (of als dat niet gaat werken koop ik wel een stuk gaas)

Is er iemand die voor mij de maten van het buikstuk van zijn/haar deken op wil meten? Ik ga zelf ook nog wel meten hoor, maar een indicatie is wel zo makkelijk. Mooiste zou zijn als het een deken maat 205/215 is, maar iets kleiner kan ook wel (geen shet Haha! )

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 11:57

Kom op mensen! Is er niemand die een deken heeft die ook de buik bedekt? Het gaat alleen maar om de maten, dus van een winterdeken ofzo zou ook prima kunnen!

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 00:38

Nou ik probeer het toch nog één keer hoor! Kan me haast niet voorstellen dat er niemand een deken heeft die ook de buik bedekt

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 00:47

Het gaat puur om de maten, dus die van een winterdeken is ook goed! Van die eczeemdekens bedekken toch ook de buik?

Nulla tenaci invia est via


Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 00:55

Aimee schreef:
Als ze vragen wat je aan het doen bent zeg je gewoon dat je paard een beetje buikig is


En dat is nog niet eens gelogen... Bloos

Die optie had ik ook in gedachten ja, maar dat vind ik dan niet zo heel netjes van mezelf, dus eerst zo maar eens proberen. Anders ga ik wel hoor, je moet toch wat.

Nulla tenaci invia est via

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-04 12:22

Margreet schreef:
Ik ga zelf ook nog wel meten hoor, maar een indicatie is wel zo makkelijk.


Dus... Knipoog

Quote stalgenoot: waarom zelf nadenken als een ander het al voor je gedaan heeft?

Het is een beetje een onhandig stuk stof dat ik nu heb, onhandig qua formaat en onhandig qua vorm, niet zo makkelijk opmeten bij paard. Als ik een idee heb van de maten, dan kan ik het vast grof op maat maken en dan bijwerken met paard erbij. Snappie?

Nulla tenaci invia est via


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dassie001, greendragon, SabrinaB en 119 bezoekers