hoe kun je zelf antiklit maken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

hoe kun je zelf antiklit maken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-02 17:25

ik heb ooit es een keer gehoord dat je zelf anti-klit kunt maken, maar weet iemand HOE je dat maakt?
ik weet trouwens neit of dat waar is hoor, maar ben benieuwd....

-Maaike-

evelien

Berichten: 360
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 17:33

Hoe je zelf antiklit maakt weet ik niet.

Maar wat heel goed werkt is cremespoeling. Cremespoeling na het wassen van de staart werkt hartstikke goed en maakt de staart makkelijk doorkambaar.

Ik gebruik altijd de goedkoopste die ik kan vinden en ben hier erg tevreden over.

sandraatje
Berichten: 25
Geregistreerd: 03-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 19:15

moet je de creme spoeling er ook weer uit spoelen?en maakt het uit als er parfum in zit?

x³ sandra

Caritas

Berichten: 4431
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Tussen plassen en A2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-02 19:21

Je kunt ook gewoon goedkope wasverzachter nemen. Wel goed uitspoelen naderhand maar dat moet je met 'speciale' paardenantiklit ook, anders gaat het irriteren en jeuken met alle gevolgen van dien. Die tip stond een keer in de Viva, bedoeld voor mensen was het maar als het voor jou werkt waarom dan niet voor je paard. Wasverzachter is nog altijd goedkoper dan anti klit en ik vind zelfs dat wasverzachter fijner is omdat je haar er niet zo slap van word.( Ik gebruik het zelden want mijn haar krult dus klit altijd, tenzij ik het zou millimeteren maar dan zelfs waarschijnlijk nog.)

evelien

Berichten: 360
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-02 11:00

Ik was de cremespoeling er altijd goed uit.
Ik koop altijd de goedkoopste die ik kan vinden, volgens mij zit daar ook weinig parfum in.
Ik zorg wel altijd dat ik de staartwortel niet insmeer met cremespoeling of shampoo.