Vragen over leren bit

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Vragen over leren bit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 18:38

Ik rij thuis altijd met een leren bit en dat gaat heel erg goed. Hij loopt er echt super mee en het is ook nog eens super vriendelijk. Maar nu mag je bij de KNHS niet met een leren bit rijden omdat "het niet in de regelementen staat" zeiden ze. Nadat ik met een plaatje heb uitgelegt wat een leren bit is, dat wisten ze niet Verward
Nou heb ik het idee om een brief te sturen naar de KNHS om te vragen of ze het als nog kunnen opnemen in hun regelementen, zodat iedereen die dat wil met een leren bit kan rijden.

Nou is mijn vraag: zij er hier nog meer mensen die met zo'n bit rijden? En als die dan ook een briefje naar de KNHS sturen zullen ze het misschien eerder doen.
Of heb ik nu een heel dom idee?

[edit] Titel duidelijker gemaakt
Oscar [/edit]

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-04 18:46

Op zich is het idee wel goed, maar ik denk niet dat ze "zomaar" het reglement even wijzigen. Je kan geloof ik wel dispensatie (schrijf ik het zo goed ??) aanvragen, maar dan moet je wel een goede reden hebben.

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-04 20:48

Ik dacht ik kan het altijd proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Dus ik doe het gewoon. Alleen hoop ik dat er nog meer mensen zijn die mee willen doen. In m'n eentje kan ik niet zoveel.