Paardenscholen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Paardenscholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-02 20:59

Hoi, ik heb een vraagje... Ik heb een eigen site (http://sport.clubs.nl/paardenendressuur) en daar verander ik het thema steeds op. Het thema is nu paardenscholen. Daarom ben ik op zoek naar mensen die ervaring hebben met paardenscholen. Dus, zit jij op een paardenschool, heb jij op een paardenschool gezeten of doe je werk met paarden? Wil je er dan wat over vertellen? Dit wordt anoniem op mijn site gezet. Vertel op welke school je zit/ hebt gezeten/ welk werk je precies doet. Is/was het zwaar en leuk? Vertel me alles! Ik zou je er heel dankbaar voor zijn!!! (het hoeft niet per se een opleiding te zijn waarbij je leert rijden hoor, zoals Deurne, ook een opleiding waarbij je het management wordt geleerd, zoals hbo- paardenhouderij, is een paardenopleiding!)
Ik zet dus alleen het stukje tekst op mijn site, zonder naam of wat dan ook eronder. Natuurlijk kijk ik het berichtje wel eerst na, dus voor de lolbroeken onder ons: maffe dingen schrijven heeft geen zin! (Ik zeg het maar vast Knipoog )
Groetjes Brenda

gabrycha
Berichten: 1801
Geregistreerd: 09-12-01
Woonplaats: Gehuchtje op de hei

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-02 00:04

Ik zit nog steeds op zo'n paardenschool, in Zwolle en doe paardenhouderij en management. Als je geinterreseerd bent pb dan even! gr gabrycha Haha!