Springlessen in de omgeving van Arnhem

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Springlessen in de omgeving van Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-04 16:53

Weet er iemand een goede plek om springlessen te nemen in de omgeving van Arnhem? Mag ook aan huis zijn natuurlijk Haha! Op het moment heb ik wel dressuurlessen, maar het springen wil ik graag ook op peil houden. Ik heb al op 1 locatie gekeken, maar daar was ik niet bepaald kapot van.

Bravura
Berichten: 5944
Geregistreerd: 19-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 00:28

Kijk eens op de vrijdagavond bij manege De Waterberg!

boomer
Berichten: 148
Geregistreerd: 03-04-04
Woonplaats: arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 08:52

Idd, de Waterberg geeft erg goede en leuke springlessen!!!

JECKYLL

Berichten: 1411
Geregistreerd: 14-10-01
Woonplaats: VELP

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 11:32

Volgens mij is hij al op De Waterberg wezen kijken, want geloof dat ik jullie heb zien zitten Knipoog ..

Als je het bij ons niks vond dan kun je misschien is bij Olsmeijer in Doorwerth proberen... of op de dinsdagavond bij Roelie Bril in Didam (vader van Roelof)
De lessen in Didam beginnen om half 8 en bij Olsmeijer kun je (naar mijn weten) alleen priveles krijgen (maar ik heb daar jaren terug gereden, dus dat zal inmiddels alwel veranderd zijn)

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-04 18:36

Ik was inderdaad op de Waterberg wezen kijken, maar de manier van rijden druist loodrecht tegen die van mij in. Ik ga in ieder geval eens kijken in Doorwerth en Didam

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 21:27

Ik rij op Manege de Kemperberg, daar geven ze ook veel springlessen. Misschien een idee om daar te gaan kijken. Het ligt in de buurt van de Waterberg. En dan heb je ook nog Stal Mansour waar ze volgens mij ook springlessen geven. (ligt aan dezelfde straat als de Kemperberg)

www.kemperberg.nl
www.mansour.nl

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 17:14

Wanneer geven ze op de kemperberg springlessen? kijken kan namelijk altijd. Ik weet ze wel te vinden Lachen

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 20:37

Ik zou het voor je kunnen vragen, want ik weet het niet precies. Het is in ieder geval doordeweeks en s'avonds.

kjoedie

Berichten: 205
Geregistreerd: 20-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 11:01

Op de kemperberg is de springles op de maandagavond en op de dinsdagavond. In overleg is ook altijd priveles mogelijk. Wil je meer weten, stuur ff een PBtje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 00:56

Rondom Arnhem zitten heel veel goede springruiters:
Wout-Jan van der Schans - Lunteren
Jurgen Stenfert - Bemmel
Wil -Jan Laarakkers - ?
Bart Bles -Babberich
Allemaal ruiters die internationale prestaties op hun naam hebben staan. Ze geven niet allemaal les. Maar als je op een redelijk groot concours in de regio gaat kijken kom je ze allemaal tegen.
Mijn tip is om de concoursen eens af te lopen [en dan mag je de Achterhoekse paardendagen niet missen], kijk naar hoe de mensen rijden en vraag eens wat rond. Ik weet zeker dat mensen je graag verder helpen.

Succes!!

Issy
Berichten: 2442
Geregistreerd: 17-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-04 08:52

Roeli Bril heeft een zeer prettige manier van lesgeven, is alleen niet zo goedkoop.

Arno24

Berichten: 1516
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 21:35

Als Wout-Jan van der Schans tijd heeft zeg ik geen nee Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-04 16:04

Vergeet ik helemaal te vermelden dat de werledkampioen springen, [een Ier, Ian??? heet hij meer weet ik niet :oo ] in Bemmel traint op de stal van Jurgen Stenfert.

Deze regio zit echt vol toppers!! Bel ze anders gewoon eens op en vraag naar hun leerlingen als ze zelf geen les geven.