Probleem!! wie kan ons helpen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
anhiza

Berichten: 291
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Kruisland

Probleem!! wie kan ons helpen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-04 20:36

Vreselijk om dit te moeten tikken,terwijl ik zelf zo'n ''regelneef'' ben en alles ''klaar'' had!
Hier het verhaal:

Wij gaan over 3 weken de Eper 4-daagse rijden.
Dit is van 7 t/ 12 Juni 2004.
We komen met 3 fjorden en 1 fries die aangespannen gaat lopen.
De fries heeft eventueel een eigen trailer en is in principe geregeld.
Wij hebben een 2 en 1 paards trailer gehuurd en hadden 2 jeeps (van vrienden) die ervoor konden.
Arno zou met 1 jeep rijden en die vriend met de andere jeep.
Nu heeft die ''vriend'' met die jeep die hij zelf zou rijden zich terug getrokken...(hij ''moest'' toevallig dat weekend weg,had niet goed gekeken!!!) *neeee,Angela had het nog maar vanaf November geregeld*Gggrrr.......*
We komen dus EN een auto EN een chaffeur tekort!!!
Ben in alle staten van boosheid en heb hier de halve regio al afgebeld voor een auto en iemand die kan rijden!
Nu is het ook nog zo dat die trailers gehuurd zijn,dus die moeten we zondag halen,maandag naar Gelderland,Arno weer terug naar huis,trailers wegbrnegen,vrijdag trailers halen,naar de intocht komen en zaterdag weer ons halen en zondag trailers weer terug!
Dat is zo'n gedoe dat ik ben gaan proberen een vrachtwagentje te regelen.............
1 van ons heeft een vrachtwagen-rijbewijs en mag en kan er mee rijden,dan kunnen daar de 3 fjorden (eventueel de fries misschien ook nog...)in en hoeft Areno niet 4 dagen lang het hel land op-en neer te rijden,want dan kunnen we het allemaal ''zelf''.

Nu dus de vraag:
Wie kent iemand (of heeft zelf..) een vrachtwagentje waar 3 of 4 paarden in kunnen die wij voor die week zouden mogen lenen/huren???
Ik zou je ontzettend dankbaar zijn en zielsgelukkig!!
Vooral omdat ik alles al een half jaar keurig geregeld had en nu 3 weken voor vertrek dit gebeurt!!
Ik ben ten einde raad,wie o wie kan ons helpen?
Alvast erg bedankt voor het lezen en meedenken!!
_________________

barbara8aug
Berichten: 404
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-04 20:48

kun je van die grote trailers ook niet huren? dan zou je probeem meteen opgelost zijn Lachen

anhiza

Berichten: 291
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Kruisland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-04 00:12

Ik heb een paar telefoonnummers gekregen van paarden taxi's en vervoersbedrijven.
Maar tot nu toen zijn dat allemaal 1-2- of 2.5 paards trailers.
Ben dus nog even door aan het zoeken,alvast wel bedankt voor je meedenken....