Ophalen of laten staan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Ophalen of laten staan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-02 15:33

Wij gaan ergens in mei op vakantie (naar Malta joepie!!). We vertrekken dan op zondag en komen zondag weer terug. Wietze gaat dan naar zijn vaste adres, een boer met allemaal paardjes. Maar we gaan nadat we terug zijn gekomen de zaterdag erna gelijk weer weg voor een lang weekend met de familie.
Wat kunnen we dan het beste doen? Hem er gewoon laten staan en tussendoor er naartoe gaan om er te kijken. Of hem weer voor die 5 dagen weer naar huis brengen? En hem dan op vrijdag weer weg brengen.
Ik denk zelf dat we hem het beste daar kunnen laten staan. Anders wordt er zo met hem heen en weer gezeuld. Hij vermaakt zich daar altijd best, heeft een lekker warm stalletje en veel vriendjes (Mocht vorige keer voor het eerst met de rest naar buiten).
Ik zou graag weten wat jullie zouden doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 16:05

zoals je zelf al aangeeft; dat je hem daar zou laten staan
nou zo zou ik er ook over denken want zowel jij als je paard hebben daar niet echt veel aan aan dat gesleep voor die 5 daagjes laat hem nog lekker genieten van zijn vriendjes Haha! . tenminste zo zou ik het hebben gedaan. Pling Haha! Knipoog

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 16:29

Ik zou hem ook laten staan, als je het adresje vertrouwd is en het financieel niet een te zware aanslag is op je portemonnee. Je kunt hem in die vijf dagen dagelijks bezoeken en met hem bezig zijn. En als hij vriendjes heeft zal hij je niet missen hoor...

MariekeR

Berichten: 1233
Geregistreerd: 09-09-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-02 16:43

Cassidy schreef:
Ik zou hem ook laten staan, als je het adresje vertrouwd is en het financieel niet een te zware aanslag is op je portemonnee. Je kunt hem in die vijf dagen dagelijks bezoeken en met hem bezig zijn. En als hij vriendjes heeft zal hij je niet missen hoor...


Nee, duur is het niet, de boer vind het gewoon leuk. Was vorige keer geloof ik 100 gulden voor een 2 weken. Ik kan hem helaas niet dagelijks bezoeken, daarvoor is het helaas te ver....
Laatst bijgewerkt door MariekeR op 18-01-02 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 16:48

Tja, dan zul jij die 5 daagjes even door moeten bijten. Maar ik zou hem laten staan. Waarom onnodig met een paard over straat als het niet hoeft?

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 18:34

Ik zou hem gewoon lekker laten staan en misschien 1 dag naar hem toe.
Dan ga je weer met een goed gevoel op vakantie.

Willekes
Berichten: 957
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Wijk bij Duurstede

Lekker laten staan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 19:30

paarden moeten toch altijd accommoderen als ze van plek veranderen. Jij op vakantie, je paard ook lekker op vakantie. Dat is goed voor hem en voor de afwisseling. Je kan toch tussentijds een dagje gaan kijken? Trouwens fijne vakantie alvast.

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 19:40

ik zou hem ook laten staan,anders word het idd zo'n gesleur en als je het niet zo duur vindt, zou ik het zeker doen Lachen 5 daagjes... misschien kan je dan een keer tussendoor nog even kijken? Verward

Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-02 23:15

Ik sluit me aan bij de rest, lekker laten staan en effe gaan kijken voor je eigen gemoedsrust. Dat gesleep is ook niet bevorderlijk.
Leuk dat je een vakantieadres hebt waar je hem met een gerust hart neer kunt zetten.
Viv