quarter vraagjes

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

vind je dat een half quarter western ingereden moet worden ja of nee? En waarom ?

ja
5 (9%)
nee
6 (11%)
maakt niet uit
40 (78%)

Totaal aantal stemmen: 51


Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

quarter vraagjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 21:28

hoi,

typ ff waarm........ Haha!


Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-05-04 21:52

jah maar ik vraag me dus af wat jullie zouden doen.... Ik zech neit dat ik hem western wil inrijden. Ik hou helemaal niet van western maar dat vroeg ik me gewoon af. Ik zit er wel over na te denken


Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 10:17

ik vroeg me alleen af wat JULLIE zouden doen.!!!!!!!

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 14:54

Marliesje schreef:
Eigen keuze, ligt eraan wat je zelf wil. Ik zou geen quarter willen, als ik western reed zou ik er wel een willen en reed ik hem western in, maar rijdt je graag dressuur dan rijd je hem engels in.




Ik heb niet gezecht dat ik een quarter WOU!!!! Hij komt er gewoon. Mijn merrie is drachtig...... Heb ik niet gedaan hoor. Maaruh ik rij alleen maar buiten trouwens!!!

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 15:07

Whahahahhahahahhaha das idd zo! Ik wil erg graag een veulen. En ik ben blij met mijn veulen alleen waarom ze er nou een quarter op moeten zetten? don't know. Mischien word het een rotbeest en mischien heel lief. Maar dat heb je altijd met veulens. Ik heb er erg veel zin in dat Rosa vuelent.

Alexandra

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-04 17:06

ja das ook weer waar....... Ik weet neit wat het word natuurlijk en ik ben er dolblij mee hoorIk heb rosa nu 2 maanden. ze was al drachtig. Pappie is quarter en mammie is haflinger. Ik heb trouwens gezien dat het hele leuke paardjes kunnen zijn(natuurlijk) enne ik denk dat ik haar engels laat inrijden. Maar het licht er aan wat ze kan. Ik kan haar altijd nog het western leren. Maar ik houd niet van western in een bak.. ik hou er van om over de velden te rennen met een western paardje in verginia. Met engels rijden reden ze vroeger ook niet in een bak, maar das anders op de een of andere manier. Alexandra

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 09:59

Yessy schreef:
hmm western in een bak, engels in een bak...boeie... maar het veulen is nog niet eens geboren, waarom je dan nu al zorgen maken over wat je er over ruim 3 jaar mee gaat doen... misschien heb je het veulen tegen die tijd niet eens meer, je kan toch niet voorspellen hoe het loopt.


uhm beter lezen ik vraag me dus af wat JULLIE zouden doen. Ik maak me geen zorgen, kom nou....

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 10:01

Sugarmiss schreef:
Wat is de naam van de vader (Quarter) ??

pocos Jackys

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 16:22

ik heb geneens een bak!!!!

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 16:22

Tong uitsteken

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-05-04 19:07

Citaat:
ja maar als je western in de bak geen hol aan vindt, maakt het ook niet uit wat wij er van vinden, tenminste daar zou ik me dan toch niets van aan trekken Lachen



hahaaa ik vind western in een bak ook heen hol aan maar ik heb ook geen bak dus dat is opzich het probleem niet


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gittta, Googlebot en 4 bezoekers