Field Relief Max (paardendrogist)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-04 22:29

Sox had vorig jaar een enorm verbrande neus, had dus ook stukjes theedoek op al haar halsters, die regelmatig eraf moesten omdat ze vies werden. Ik bleef die dingen er met de hand op naaien (heb geen naaimasjien). Ze heeft nu wel weer een rode neus dus ik hou het in de gaten. Heb een sublock gekocht en tea trea zalf aftersun. Verder heb ik een vliegenmasker tot tot op haar neus valt tegen de vliegen dus. Ideaal met het rijden (headbangen) en straks ook als er nog meer vliegen komen. Dan blijft het om in de wei. Ze heeft geen ontstoken ogen en ik gebruik regelmatig zo'n roller op haar hoofd. Vanaf half 2 's middags heeft ze schaduw en daar maakt ze gelukkig gebruik van maar die witte neus is een gevoelig item. Dus ik maak vast Arafat-stukjes gereed Knipoog


flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-04 22:26

Ja, ik vind het ook een goed idee!


flicka

Berichten: 5575
Geregistreerd: 17-08-02
Woonplaats: Brabantse land

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-04 22:50

Ik gebruik aan het eind van de middag een aloƫ vera-gel aftersun, het is groenig spul maar ze vindt het wel lekker geloof ik. Het verzacht de neus wel. Gelukkig is ze zo slim om 's-middags onder de bomen te gaan staan, voorheen had ze die niet en stond ze de hele dag in de brandende zon. Nu blijft haar neus wel iets rozig maar (nog) geen korsten en hij blijft zacht.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: carina, HighFly_, Myrthe1, noordje, RvT, Sarah_Elise, xYaartje, Zoolgangster en 96 bezoekers