pony met schrik voor de hoefsmid

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

pony met schrik voor de hoefsmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 16:08

ik ga dus mss een pony kopen maar hij heeft dus schrik van de hoefsmid, ijzers gaat al helemaal niet en bekappen is super moeilijk (zijn hoeven zijn er ook echt niet uit nu...) Ze verdoven hem maar toch blijft hij schoppen zich lostrekken enz enz
hij raakt gewoon helemaal in paniek (denk dat hij vroeger eens iets heeft meegemaakt ofzo) 2 jaar geleden mocht je ook niet aan zijn achterhoeven komen raakte hij ook in paniek maar nu laat hij dat al heel goed doen.
Maar hoe zou ik hem het beste aan het kappen laten wennen? want als ik hem koop moet hij mee naar school kunne en moet dus wel echt bekapt worden
iemand ervaring met paarden die schrik voor de hoefsmid hebben en hoe hebben jullie dat opgelost?

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world



Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 17:57

ja de pony loopt nu ook veel buiten maar toch zouden zijn hoeven eens bekapt moeten worden. gewoon voetje geeft hij wel maar bekappen is nog iets anders...

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-04 20:57

ja maar hij word verdooft door de DA voor de hoefsmid komt maar toch blijft hij zot doen en schotten enz

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Wopkebrok en 68 bezoekers