tinker bijrijden voor 75 euro...doen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-02 13:28

hoi, ik snap eigenlijk niet waarom je moet betalen als je gaat bijrijden, je bewijst de eigenaren toch ook een gunst, 't is niet alleen voor je eigen plezier toch? maar, ja, ik begrijp dat dat is voor omstandigheden.

Verder begin ik het idee te krijgen dat alles hier erg goedkoop is, ik las ergens dat je voor 3 keer in de week rijden met 75 euro niet klaar bent op een manege.
Hier betaal je voor lidmaatschap, ongeacht hoe vaak je rijd, per week, 7,70 EURO en een les kost gemiddeld 2,50 EURO.

Volgens mij hebben wij het erg goed hier!!! Pling

Maar, als de prijzen, voor waar jij woont een beetje in verhouding zijn, is het wel een leuk aanbod.

Soms moet je springen, om al vallende te leren vliegen!


Arona
Berichten: 165
Geregistreerd: 28-02-01
Woonplaats: kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-02 13:56

ik geloof dat ik even wat recht moet zetten.

Opzich zou ik het helemaal niet erg vinden om een beetje mee te betalen hoor, maar ik vind bedragen van 75 EURO per maand toch wat veel.

Ok, misschien kan ik hier niet over oordelen. Hier worden mensen die bijrijders geld vragen eerder uitbuiters genoemd (ook door eigenaren) dan de bijrijders profiteurs. ik vind dus niet dat ik eeen profiteur ben ofzo.

ok, bij mijn vorige VZ paardjes, had ik het helemaal perfect voor elkaar, de eigenaren vonden het genoeg als ik alleen maar reed. Heb regelmatig aangeboden om te mesten e.d., maar dat wouden ze niet hebben, ik hielp ze al genoeg door te rijden zeiden ze.

Bij 'mijn' nieuwe paardje moet ik dan wel uitmesten enzo, maar dat vind ik helemaal niet erg, dat hoort er toch ook gewoon bij!!!

Blijkbaar liggen de kosten hier erg laag. Wil je goedkoop een paardje hebben zal je dus naar hier moeten komen.

of iets duur of niet duur is, kan je niet algemeen zeggen, dat hangt heel erg af van de omgeving waar je woont!!!

Soms moet je springen, om al vallende te leren vliegen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: joyce83 en 134 bezoekers