welke leren rijlaarzen moet ik kopen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 17:36

ik heb ook pertie's pas nieuwe gekocht. het inlopen is en hel en fietsen daar moet ik niet aan denken kan ik er echt niet mee. maar ze zijn wel erg mooi. heb er vandaag voor het eerst mee in de les gereden en dit ging best goed. ondanks het feit dat ze nog niet echt ingezakt zijn.

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]


Annem84

Berichten: 3049
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-04 17:46

euh ff op de doos kijken die ligt hier nog wel ergens. ik heb petrie elite. deze waren 299,99 euro bij het gareel in schijndel.
ik heb deze gekozen omdat de goedkoopste laarzen van petrie een coating laagje hebben. en ik heb van verschillende mensen gehoord dat deze er na een tijdje vanaf begint te blakeren en dan worden je laarzen lelijk. die coatingslaag doen ze om de laarzen om de laars mooi egaal te krijgen want voor de goedkopere laarzen gebruiken ze minder mooi leer.

De laarzen die ik heb gekocht van petrie elite zijn wel iets duurder maar hebben dus geen coatingslaag en blijven dus langer mooi.

Mensen met paarden hebben hemel op aarde, maar wanneer ze sterven valt er niets te erven![o]

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IngeK, Joyce, Trendiction en 116 bezoekers