Iemand zin om mee te denken?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-04 17:12

Wat ik me afvraag is waarom je op zoek bent naar een manege voordat je een eigen paard hebt? Of ben je op zoek naar een adres om te gaan rijden?
Ik heb het precies andersom gedaan, had eerst een paard en ben toen gaan kijken waar ik hem neer kon zetten. Lips are sealed Voordeel was natuurlijk wel dat ik in Nederland zit waar je heel veel mogelijkheden hebt. Hoe de situatie in Spanje is weet ik niet. Ik zou alleen, als ik een veulen zou kopen, een adres zoeken waar ik begeleiding zou krijgen. Bovendien ken ik het Spaanse temperament een beetje, en weet dat je heel snel op tenen kunt trappen.
Ik ga met degenen mee die zeggen dat je niet bij vrienden moet gaan staan, want daar komen problemen van. En de manier van het houden van paarden in Spanje, en helemaal van het houden van veulens aldaar (naar de verhalen van Dinkeygirl hier op bokt) ik zou er knettergek van worden.

Ik zou je aan willen raden een volwassen paard te nemen, ga lessen in de stijl die je leuk vindt (dus dressuur of Domo Vaquero) en geniet vanaf dag 1. Een veulen brengt zoveel risico's mee, kans is groot dat je er nooit op zult kunnen rijden.

Je suis Charlie.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _irene_, Gigixponys, Lara_, Lottehorse27, redbutton, Silly_Woman en 33 bezoekers