Bodyprotector

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:41

1. Zit het warm in de zomer?
Ja (en in de lente ook)
2. Hoe duur zijn ze
Geen flauw idee, is al een tijdje geleden dattie aangeschaft is.
3. Wie heeft er ervaring mee
Ik rij ermee als ik ga trainen (sgw) of als ik op een heel jong en omstuimerig paard zit.
4. Wordt mijn rug goed beschermt? (evt ervaringen daarmee)
Als je een goeie hebt wel, maar gelukkig heb ik het nog niet hoeven te testen. Schijnheilig
5. Heb je er last van met rijden?Ik wel, maar volgens mij komt dat omdat ik een geleende aanheb die mij veel te groot is.

Ik wil wel een aanvullende vraag stellen. Ik heb gisteren getraind met de bodyprotector van iemand anders, en die was mij veel te groot (denk ik). Hij was heel breed, en daardoor kon ik mijn ellebogen niet goed aansluiten. Mijn hoofd kon ik niet zo ver meer naar achteren draaien, want dan kwam ik tegen het nekgat aan. Bovendien gaat hij tijdens het rijden mee omhoog en omlaag in de beweging. Hij kon niet strakker, want het klitteband was op. Eigenlijk had ik er tamelijk last van. Komt dat nu gewoon omdat ze eenmaal zo zitten, of pastie voor geen meter? Hoe horen ze eigenlijk te zitten?



Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-04 11:48

Je moet natuurlijk wel goed kunnen ademhalen, maar bij mij zat er aan de zijkant naast mijn lijf nog best veel ruimte. Bovendien kwam ik met de buikkant tegen het zadel aan bij sommige sprongen.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Liseef, Rijsa en 23 bezoekers