heb afspraak gemaakt met Hulsebosch!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-01 10:03

Joepie! 8 Mei komen ze langs. Ben eens benieuwd... Als ze me maar genoeg teruggeven voor mijn eigen zadel... Dat is pas 5 maanden oud... Zonde he, maar ja, als het niet helemaal bevalt, wat moet je dan? Schrijft meteen fors af, maar als ik nog een jaar wacht, dan krijg ik nog minder ervoor terug, dus...

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 19:15

wil jij es vragen wat ze vinden van zonder sjabrak zadel inrijden? Ben benieuwd...

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 20:35

hihi goed. ken Jan hulsebosch namelijk persoonlijk hij weet zelfs m'n naam en dat ik een groninger heb dus dat is heel wat haha.
Hij heeft laatst een zadel afgeleverd bij ons op stal en gaf dat advies aan het meisje dat het zadel kocht:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 20:55

Jan is echt wel grappig. Hij wist ook nog wie ik was, ik had ooit op een stand allemaal moeilijke vragen gesteld en toen hij na meer dan een jaar (iemand anders had het opgemeten maar hij kwam het brengen) hier kwam wist hij nog wie ik was. Die heeft echt een goed geheugen. Hij kende ook Roos (Slosser), van wie ik vroeger les had. En hij is heel relaxt, soms heb je van die zadel verkopers die je van alles opdringen maar hij is tenminste gewoon koel.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-01 21:49

ja mag 'm ook wel.
hij staat ook vaak met een stand op een wedstrijd waar ik elk jaar start en dan krijgt lottie altijd een paardensnoeppie en ook vroeg ie waar ik m'n vos had gelaten (rijd ik niet meer)
op Paard 99 en 2000 meteen ha dan heb je geen vos bij je ik zo nee dat bruintje aaaahhh zegt ie 't jonkie wel lachen.
Hij vraag ook altijd meteen van hoe is het met de groningers etc.
echt tof

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 08:07

Ja ik was er ook een keer, want Kimba had haar hele zadel naar de **** getrapt. En toen vroeg hij waar ik vandaan kwam en ik zei dat ik ook wel bij Frans kwam.

Toen zei hij:" OOO Frans is zo'n goede man, ja Frans is echt een goedzak, daar heb je geluk mee hoor, want veel paardenmensen zijn niet zo gemakkelijk en aardig als Frans."

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-01 09:19

Hoe zit dat eigenlijk met opvullen en zo? Ik neem aan dat ze dat 1 keer komen doen. Maar daarna? Moet ik dan van Zuid-Limburg helemaal naar Emst? Zie ik niet zo zitten...

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 12:11

Suus ,wat kost zo,n hulsebos zadel ,en hoe lang duurt t voordat je t thuis hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-01 12:30

Ze komen het aan huis opvullen. Ze komen dus zelf op afspraak van Emst naar Geleen, kost 65,=

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-01 15:44

Tja Ineke, ik weet het nog niet omdat ik nog de eerste afspraak moet maken. Maar ik geloof zo rond de 2500,-. Vraag het anders even aan Katrien, in een privebericht of zo, die heeft er pas eentje dus die weet het precies.