taxatie topic new forester

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kameeltje
Berichten: 4
Geregistreerd: 06-05-04

taxatie topic new forester

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 14:39

Een New forestpaardje van 144, 14 jaar oud,bijna 15, bruin, heeft niet super veel uitstraling, maar je moet hem goed aan t werk zetten dan loopt ie netjes.

Hij kan superspringen, wat ik er van weet heeft ie M dresuur, M springen en M cross gelopen, maar ik hoorde laatst dat hij ook Oefenparcour nationaal springen heeft gelopen, en dressuur ook hoger dan M . Als je wilt kun je, na enige training natuurlijk, hij is het nu niet gewend, zo ZZ springen, hij weigert nooit, zelf als je totaaal niet uitkomt of de ruiter er raar op zit! Crossen vind ie ook super leuk.. hij weigert echt nooit! Dat zeg ik, hoe hij ook uitkomt hij springt gewoon altijd! Dan stelt ie zelf het aantal passen bij of neemt een grotere sprong. Ik hoef er alleen maar op te blijven zitten. En het is zelfs zo dat hij het b en L springen niet eens zo zijn best doet.. Pas bijM springen begint hij t leuker te vinden. Hij heeft er gewoon talent voor en crossen vind ie ook geweldig!!


Dressuren kan hij dus ook wel, je moet hem wel aan t werk zetten, als je hem niet ´´rijd´´ dan doet hij niks haha! Maar asl je hem dus aan t werkzet loopt ie keurig. Hij heeft niet echt indrukwekkende gangen ofzo, gewoon normaal. Hij is verder heel braaf, is wel een echte pony, met dat soort streken. Voor kleine kinderen is ie super lief, met rijden ook.Bij mij wil hij nog wel eens een bokje geven in t duin, maar toen ik jonger en kleiner was was ie voorbeeldig, ik denk dat ie t voelt wie erop zit ofzo... Bij kleine kinderen is hij in ieder geval erg braaf! Hij is dus een perfecte leerpony, hij loopt n


u L1 dresuur, wegens omstandigheden heb ik hem nog niet hoger kunnen rijden en ook nog niet kunnen springen, maar ik wil hem ook nog niet verkopen dus ben zker van plan hem nog verder te rijden. Hij heeft geen stalgebreken, nooit ziek, het is een hele harde pony, het enigste wat hij ooit heeft gehad is iets in zijn neus, te vergelijken met een goedaardige tumor, was een stuk wildvlees. Maar daar valt ook verder weinig aan te doen, verder is ie nooit ziek, nooit iets met pezen, botten, luchtwegen, hij is gekeurd en dar kwam ie goed doorheen, ben beneiuwd wat voor prijs jullie zouden geven, heel lang verhaal maar als jullie nog wat willen weten..
Is 200% verkeersmak:
duin in geweest, schrikt nooit, gaat overal langs, gewoon een stoere pony die alles doet. je zet m ff aan om t water in te gaan en hij gaat, en alle bange pony´s volgen m altijd.

kameeltje
Berichten: 4
Geregistreerd: 06-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 16:44

Schopje!! Ik heb hem zo lang gemaakt zodat jullie alles meteen weten!

kameeltje
Berichten: 4
Geregistreerd: 06-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 16:49

Ohja nog iets ik zou het graag met spoed willen weten! Haha! Dus barst maar los *LOL*

DANIenVLIEG

Berichten: 2512
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 17:12

heb je misschien een foto??
is toch ook wel belangrijk.

kameeltje
Berichten: 4
Geregistreerd: 06-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-04 17:16

Uh denk ik niet, heb er niet veel, zal ns kijken...