vliegenmasker van divoza (en de rambo en bucas)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

vliegenmasker van divoza (en de rambo en bucas)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-04 16:53

hier in de buurt heb je van die vliegenmaskers tekoop,waren afgelopen jaar 30 euro en dit jaar 26 euro hier overal in de winkels.

was ik vandaag in de horselover aan het kijken,en stond ook een vliegenmakser voor 13 euro Verward
lijkt precies opdezelfde.
ook die van rambo en bucas waren maar 21 euro.

heeft iemand van jullie die uit de horselover?
en hoe bevalt die?

of heeft iemand die van bucas of rambo?
en hoe bevallen die?

Letizia

Berichten: 12147
Geregistreerd: 24-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 17:03


zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 17:05


ingvdh

Berichten: 6369
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 17:38

Ik heb er een van divoza gehad, maar deze zat niet goed, hij viel nogal klein uit, terwijl mijn paard cobmaat hoofdstel heeft. Ook zat hij niet mooi bij zijn ogen, te dicht erop, zijn wimpers staken door het gaas heen. Ik heb toen de buidel maar opengetrokken en er een van de paardendrogist gekocht (supermask) en deze bevalt heel goed OK dan!

snepje1

Berichten: 444
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: Losser

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 18:21

Ik heb net een supermask van de paardendrogist gekocht. Ik heb hem nog niet echt uit kunnen proberen, want zo heel veel vliegen zijn hier nog niet, en hij heeft nog geen last van de vliegen.
Hij paste wel heel goed en sluit mooi aan doordat er bont om de uiteinden zit.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 18:38

letizia80 schreef:
http://www.horsecommerce.com/tackshop/

Op deze site staan maksers van €10,-


Ik wil zo een bestellen... Iemand hier ervaring mee?

Ewald zijn ogen beginnen nu alweer te tranen door die rottige vliegen. Wil die incl "oren" kopen.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 18:39

Ik heb er één besteld, onder het mom van: ik probeer het idee, bevalt het, koop ik eventueel een duurdere. Maar heb hem nog niet, dus kan het je nog niet vertellen.

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 19:18

Ik heb er ook maar gewoon één besteld. Ik zie het wel Lachen

LotusT

Berichten: 581
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: In een dorpje met stadsrechten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 20:05

Ik heb de bucas besteld, kan er nu dus nog niks over zeggen.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 20:10

De Bucas had ik eerst, maar daar waren Imker's oren te lang voor. Dus er moest geknipt gaan worden. Nu heb ik die van de Paardendrogist (dus zonder oren) en die bevalt tot nu toe erg goed.

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-04 22:54

Die zou ik ook wel willen bestellen, maar is het zo dat ze de vliegenmaskers 's nachts afmoeten omdat ze dan niets meer zien ??
Daar had iemand hier het over.
Ik zou ze namelijk ook wel willen proberen,maar het is bij ons wat lastiger om ze 's morgens dan weer om te doen, dus die sliert dingen laten wij altijd om.

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 07:17

Een vriendin had de Harry's Horse maar die was helaas snel kapot. De supermask houdt het veel langer uit en zit ook mooier. We hebben ze gewoon dag en nacht om en hier geen problemen mee gehad. Je kan het voor jezelf testen door erdoorheen te kijken in het donker - dan zie je dat je nog genoeg ziet. Wij doen het al jaren zo met de paarden en het gaat goed.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 07:18

Ik heb die van Harry's Horse wel even thuis gehad, er zit een slechte pasvorm in, het net zit heel strak bij de ogen. Verder is het stug en hard materiaal en het bontrandje is wel heel zuinig. Ook is het netje zwart wat zonlicht absorbeerd ipv afketst. De paardendrogist netjes zijn veel rustiger aan de ogen (Ja, heb er zelf mee rondgelopen Schijnheilig )
Ik heb hem teruggebracht en er weer eentje bij de Paardendrogist gekocht, die zijn tot nog toe toch de beste.
Rambo vind ik een raar zweterig materiaal en Bucas is heel slap waardoor het juist weer wel op de ogen gaat liggen, ook vind ik die wel heel lomp, er blijft geen paardenhoofd meer over Haha!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 08:04

die harry's horse heeft inderdaad geen goede pasvorm, hij zat bij Evita ook tegen de ogen aan gedrukt.. haar wimpers staken er gewoon doorheen (zo zat hij bij meerdere paarden hier op stal trouwens). en hij stond ook nog eens open aan de bovenkant bij de oren, vliegjes kunnen dus zo naar binnen vliegen Scheve mond

ik heb die van bucas en die zit perfect!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 08:38

Iemand ervaring met de maskers van Professionals Choice?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 08:40

hmm heb net 2 harryhorse maskers besteld ... nouja even passen , mischien zit ie bij mijn ponys wel goed.... krijg ze vandaag binnen als t goed is

curly2day

Berichten: 5593
Geregistreerd: 23-06-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 09:04

Ga maar eens even op de site van de paardendrogist snuffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-04 12:34

jeetje die maaten van harryhorse kloppen lekker.. had maatje S en M genomen rydar past noggeneens in maatje s ... en die was voor mexx bedoeld.... maatje m is echt maat trekpaard geloof ik....

araber

Berichten: 2054
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: ergens op deze wereld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 07:36

Debo schreef:
jeetje die maaten van harryhorse kloppen lekker.. had maatje S en M genomen rydar past noggeneens in maatje s ... en die was voor mexx bedoeld.... maatje m is echt maat trekpaard geloof ik....



die zijn dus niet aan te raden ?

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 07:41

Mijn L past prima op mijn paarden, zelf op mijn jaarling Verward. (Harry's Horse) Ik heb besloten het te gaan proberen met de Harry's Horse, heb er wel vertrouwen in dat het goed blijft. Heb geen aanmerkingen op de pasvorm.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:08

Nog even een aanvulling op mijn vorige bericht:

Die van Bucas zit op zich wel heel fijn, probleem alleen was dat Imker's oren te lang waren, verder is het materiaal heel fijn.

Die van de paardendrogist moeten 's nachts af, omdat het kan gaan schuren als paarden op stal gaan liggen en het materiaal kan wat indeuken bij de ogen als er druk op komt te staan.

Verder: maten van Bucas kloppen gewoon, de maten van de paardendrogist moet je aanhouden als in het boek van ze. Imker heeft ineens maat XL (is 1.65 m) en Vienna heeft maat paard en is 1.38 m.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 08:24

lars"]
[quote="Debo schreef:
jeetje die maaten van harryhorse kloppen lekker.. had maatje S en M genomen rydar past noggeneens in maatje s ... en die was voor mexx bedoeld.... maatje m is echt maat trekpaard geloof ik....



die zijn dus niet aan te raden ?
[/quote]


ja de pasvorm was best oke voor zover ik t kon zien , maar koop geen maatje S voor je shetlander voor een fjord zou maatje S kunnen passen M mischien ook als ie een erg groot hoofd heeft... zou een maatje kleiner kiezen als dat ie normaal heeft...

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 09:26

Ik het twee van die netjes. Van de eerste weet ik het merk niet meer (gekocht hier in landgraaf bij de ruitsportzaak) en de tweede is een supermask. De eerste begon na drie keer rollen zo te "vouwen" dat het netje tegen de ogen kwam. Het gaas van deze is heel fijn en als Codex door de modder had gerold dan bleef alle modder in het netje hangen, met als gevolg dat hij ineens een stuk minder zag.
De SuperMask heb ik van een vriendin overgekocht. Zij had die 1 jaar gebruikt en moest toen haar paard verkopen. Deze is echt perfect. De pasvorm is goed (tenminste wel voor de bulles van Dex) hij blijft goed in model, de modder blijft er veel minder in plakken, het bontrandje blijft mooier enz enz. Deze komt trouwens uit het ruitersportwinkeltje van Manege Veasrade, gaat nu het derde weideseizoen mee en je ziet er nauwelijks aan dat hij gebruikt is. Levert, naar mijn mening, zijn geld wel op

MissDonna

Berichten: 8103
Geregistreerd: 03-11-03
Woonplaats: Zuidschermer

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:05

Ik heb er 1 van de paardendrogist bevalt goed!
Mn paar dheb er geen last van Lachen

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-04 16:15

snepje1 schreef:
Ik heb net een supermask van de paardendrogist gekocht.


Die heb ik ook gekocht (maat arabier) en zit perfect bij Omar en hij kan er goed doorheen kijken en vindt het ook niet erg om hem te dragen!