Voor welke zouden jullie gaan?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Welke zouden jullie kiezen?

1) De Junior merrie.
35 (100%)

Totaal aantal stemmen: 35


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 09:31

Je moet je zelf de vraag stellen wat je doeleinden zijn met je paarden. Wil je endurance? dan ging ik voor de arbier. Wil je recreatief rijden en daarnaast een beetje wedstrijden? DAn is die tuiger goed. Wil je serieus wedstrijden gaan rijden en punten scoren? Dan moet je gewoon voor een van die 1e 2 kiezen.



Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 10:33

Zo te zien heb je het antwoord al gevonden. Dan ga je toch zeker voor die Junior?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 11:04

f 5000,- voor die bloedlijnen is misschien niet veel, maar....... het is een e-pony. En dan is het al snel heel duur eigenlijk. Ik vind dat ze er vrij veel voor vragen. En staar je niet blind op bloedlijnen. Een Kennedy hoeft bij lange na niet zo goed te zijn als hij zelf. HEt zegt niets. Hoe groot is de junior?

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-02 13:58

Ja, dat 3000,- zakken in de prijs had ik effe niet meegekregen maar vreemd vind i khet wel.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-02 11:14

dressuurbloed, springbloed...... het hangt er meer van af bij wat voor ruiter een paard terecht komt. Dressuurpaarden die heel los en soepel kunnen bewegen kunnen vaak ook heel gemakkelijk de hindernis over. Paarden die lekker los zijn in de rug en elastisch springen, zijn vaak ook heel goede dressuurpaarden. Ferro is een dressuurpaard omdat Coby van Baalen op hem rijdt. MAar hij kan goed springen en is een zoon van Ulft, die van een springer komt, Le Mexico. Het zegt dus allemaal niet alles.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Jos_1, Marjelle1992, MecV en 28 bezoekers