paarden trappen hersens in DRINGEND !!!!!!!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

paarden trappen hersens in DRINGEND !!!!!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 09:47

hoi bokkers

ik heb een dringende vraag. Wij hebben twee shetlanders, een merrie en een hengst. De merrie is 2, en de hengst is 3. Gisteren keek ik even naar buiten, en zag dat pebbles, de merrie, dino, de hengst in elkaar stomnd te trappen. We hebben de hengst naar binnen gedaan, en de merrie buiten gelaten. Ik vanochtend naar buiten om ze eten te geven, allebei naar buiten gelaten, huppa weer ruzie. Nu staat de merrie binnen, en de hengst buiten. We willen er mischien een gaan verkopen, ze staat zelfs al op marktplaats, maar het is niet helemaal zeker. Als het zo blijft wel. Weet iemand oe dit zomaar opeens komt? zelfs toen ik met een vriendin met ze ging wandelen ging die merrie bokken naar dino!!! Verdrietig


Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 10:05

ze staan bij elkaar in een uitloopstal, al anderhalf jaar ongeveer. denk dat de rangorde al bepaald is. het is altijd goed gegaan. Verdrietig
met eten was pebbles altijd de baas. ( sowieso )
Laatst bijgewerkt door Chocopasta op 03-05-04 10:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 10:07

dat is het probleem niet. Het maakt ons niet uit of ze drachtig wordt, maar mn vader wel, en waarschijnlijk wordt hij van de zomer een ruin

Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 10:14

Ja dat zou het idd kunnen zijn. ( sorry )
Dan moeten we er dus een verkopen, we hebben de ruimte niet om er twee gescheiden te houden. Bedankt iig.


Chocopasta

Berichten: 16570
Geregistreerd: 18-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-04 10:19

dat kan ook zo zijn. We hebben besloten dat er eentje weg moet, ik weet het, een snelle beslising, maar ik kan niks tegenhouden.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Belker, boemel, OleJon, Tess__ en 120 bezoekers