Problemen met verzorgster wat zouden jullie doen? *update*

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 18:53

Ik zou tegen haar zeggen dat je het id hebt dat ze de pony niet leuk vindt om te verzorgen, met de redenen die genoemd hebt hierboven erbij en dan vragen of ze nog wel zin heeft om jouw pony te verzorgen en waarom. Zegt ze dat ze nog wel zin heeft om de pony te doen, vraag dan waarom ze er zo weinig moeite voor wil doen en dat je dat graag anders zou zien omdat je zo niks aan haar hebt. En als ze zegt dat ze er geen zin in heeft kan je meteen op zoek naar een ander die het wel waardeerd.


Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 20:56

Nee inderdaad, ze heeft duidelijk geen band met Matchano als ze zo doet en als ik jou was zou ik dan zeggen dat het op deze manier voor jou niet hoeft en dat je iemand gaat zoeken die wel wat om hem geeft.

Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-02 13:29

Het is misschien moeilijk omdat je goed met haar overweg kan, maar je moet kiezen voor de bestwil voor je pony. Ik zou haar eerst waarschuwen, dat als het zo gaat dat je op zoek gaat naar een andere verzorgster en als er dan nog geen verbetering is, zou ik op zoek gaan naar een ander. Suc-6


Ptries

Berichten: 3119
Geregistreerd: 21-06-01
Woonplaats: Bilthoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-02 12:38

Ik zie dat je in de omgeving van Den Bosch woont, (heel misschien) dat ik iemand voor je weet, dit meisje heeft mijn pony verzorgd voor ze van mij werd, ze woont in Den Bosch, moet dan wel qua afstand te doen zijn. PB me maar als je eventueel interesse hebt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 bezoekers