Overnachting (met paard) in Soest of omgeving?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Overnachting (met paard) in Soest of omgeving?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-04 15:56

Ik ga zaterdag 8 mei met een rit mee in Soest, nu leek het mijn ouders een leuk idee om er dan vrijdag al heen te gaan en dan maandag weer naar huis ofzo. Wie weet er in Soest of omgeving iets waar je met een paard kan overnachten? Of gewoon een stal waar mn paard een paar dagen kan staan is ook goed, dan zoeken mn ouders wel iets in de buurt waar wij dan kunnen slapen.
Worden er wel gewoon vreemde paarden toegelaten op stallen ivm rhino Verward

Op internet kon ik zo snel niks vinden, veel zit in drenthe of op de veluwe. Ik hoop dat iemand hier iets weet Lachen

Gamble


_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-04 19:29

Heeft iemand nog andere ideeen?

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 13:52

Het gaat al niet meer door Tong uitsteken Op El Dorado hadden we kunnen staan ja, alleen was het 90 euro om in de jeugdherberg te slapen en dat vonden mn ouders een beetje aan de dure kant. We konden zo snel niet iets anders vinden om ergens te slapen waarbij je dan nog dichtbij je paard zou zitten. Daarbij komt ook dat de trailer net 4 nieuwe banden heeft gekregen en die waren ook duur, kan je het geld beter daar aan uitgeven Lachen

Gamble

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-05-04 14:05

Ik ga nog wel gewoon naar de rit in Soest alleen rijden we dan gewoon daarheen en dan na de rit weer naar huis Lachen

Gamble


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, lazy, Nalonyda, Poldermenner, Prince, Trendiction en 36 bezoekers