Hoe duur zijn zadeltassen ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 14:08

Denk er wel bij dat leren zadeltassen onderhoud nodig heeft!

Er zijn ook van die dekjes met de tassen er op genaaid, die schijnen ook wel handig te zijn.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 14:16

Maar het ligt er weer aan wat voor zadel je hebt.
Wij hebben namelijk een dressuurzadel. Ik was laatst bij Sta-Rho en die vertelden mij dat er speciaal een dekje met zakken gemaakt moest voor die onder een dressuurzadel past Verward

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 14:28

En als je dat niet hebt Verward

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 15:36

Hmmm, als ik in een crea-bui ben, doe ik dan misschien een poging, maar dan wel MET naaimachine!
Ik ga wel eens goed rondkijken naar een goedkope naaimachine, komt altijd wel van pas Lachen

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-04 16:07

Ik zou het sowiezo zonde vinden als je voor 1x een tas gaat aanschaffen, ook al is het goedkoper.
Maar ik ga morgen weer een tweede poging doen om aan zadeltassen te komen, misschien dat die goedkoper zijn.

Er zijn geen paarden die op ezels rijden, maar er zijn wel ezels die op paarden rijden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 82 bezoekers